دختر جوان پس از آزار و تجاوز جنسی تکه تکه شد!

1

جسد تکه تکه شده دختر نوجوان پس از تعرض جنسی که در شهر تاکوما در پیرس ایالت واشنگتن مفقود شده بود توسط پلیس کشف شد.

اسوشیتدپرس گزارش داد؛ “جیسی ایزا”  ۱۸ ساله در روز ۲۲ اکتبر سال گذشته توسط زوج قاتل و متجاوز در شهر تاکوما در واشنگتن ربوده شد.

بنابر این گزارش پلیس جسد پسر نوجوان را در حالیکه تکه تکه شده بود و درون بسته‌های پلاستیکی بسته بندی شده بود از منطقه‌ای کوهستانی کشف کرد.

“والاس جکسون” ۴۸ ساله، “داریل آرتور” ۴۹ ساله و “کریستال شارجکسون” ۳۰ساله در اتهام به این قتل دستگیر شدند.

به گفته سخنگوی پلیس واشنگتن در تاکومامندز  “جیسی ایزا” ۱۸ ساله در ۲۲ اکتبر سال گذشته از منزل مسکونی‌اش ربوده شده بود و از آن تاریخ تاکنون جستجوهای پلیس برای یافتن وی ادامه داشته است.

در حالی که چهار ماه از زمان این جنایت می‌گذرد، پلیس طی یک هفته گذشته جسد قربانی نوجوان را پس از اعتراف متهمین پرونده کشف کرد و دو مرد و زن دستگیر شده به اتهام قتل، تجاوز و آدم ربایی محاکمه خواهند شد.

متهمان در ابتدا هرگونه ارتباطی با قتل فجیح و بی رحمانه پسر نوجوان را رد کردند اما سرانجام تسلیم و آنچه رخ داده بود را برای پلیس بازگو کردند.

پلیس پیش‌تر در تحقیقات محلی از همسایگان متوجه وجود سه متهم در پرونده شد که خالکوبی بر روی گردن یکی از متهمین منجر به شناسایی و دستگیری متهم دیگر شد.

متهمان نوجوان ۱۸ساله را ابتدا به قصد دریافت مبلغی قابل توجه که مقدار آن ذکر نشده ربودند و پس از تعرض جنسی و شکنجه نوجوان۱۸ساله را قطعه قطعه و درون پلاستیک‌های زباله بسته بندی کردند و در دره‌ هاکی (منطقه‌ای کوهستانی در کوتاما) رها کردند.

بررسی سوابق سه متهم دستگیر شده توسط پلیس حاکی از آن است که آنان پیش تر چندین سابقه کیفری در ارتباط با قاچاق مواد مخدر داشته‌اند.

گفتنی است، هر سه متهم پس از پایان تحقیقات و بررسی‌های بیشتر توسط پلیس  محاکمه خواهند شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مریم می گوید

    بالاخره مقتول دختربوده یاپسر؟