جاسم کرار، درس فراموش نشدنی برای فوتبال ایران

0

فوتبالیست عراقی باشگاه فوتبال استقلال این بار حاشیه هایی را ایجاد کرده که می تواند برای مدیران ورزشی ایران درس های بیادماندنی داشته باشد. شاید این حاشیه ها سبب شود هنگام بستن قرارداد با خارجی ها گذراندن چند جلسه اخلاق حرفه ای از شروط باشگاه ها شود.

بیوگرافی علیرضا فغانی بیوگرافی جاسم کرار اخبار ورزشی اخبار فوتبال

 جاسم کرار که در اواخر بازی سایپا – استقلال، به علت اعتراض به داوری «علیرضا فغانی» از بازی اخراج شد، هنگام خروج از زمین با شلوغ کاری و سروصدا نگاه ها را متوجه خود کرد و در نهایت با شوت کردن بطری آب کنار زمین، روانه رختکن شد.

این اخراج، اما پایان کار نبود و کرار کمی بعد، با دو جلسه محرومیت کمیته انضباطی رو به رو شد. با این حال، در شرایطی که آبی ها امیدوار بودند در تجدید نظرخواهی ویژه شان که با موافقت کفاشیان توام شده بود، حکم صادره برای کرار بشکند، این جریمه پس از تعلیق موقت و بررسی دوباره کمیته انضباطی به سه جلسه محرومیت افزایش یافت.

با اعلام این حکم جدید، جاسم بی انضباطی خود را افزایش داد و این بار فوتبال ایران را زیر سوال برد. حمایت های باشگاه استقلال از این بازیکن عراقی هم که به ادبیات این جاسم کمکی نکرد.

به هر حال با توجه به محرومیت سه جلسه ای کرار، تجدید نظر خواهی روی حکم و بردن آن به کمیته استیناف عملا امکان ندارد و کرار باید محرومیت ۵۱ روزه خود را بگذراند.

در واقع این تشدید حکم، آشی است که خود استقلالی ها(با درخواست تجدید نظر ویژه) برای خودشان پخته اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ