روز بد داعش/ ۴ فرمانده اصلی داعش کشته شدند

0

گزارش ها از کشته شدن بیش از ۱۳۰ تروریست داعشی از جمله ۴ تن از فرماندهان ارشد این گروه درعراق و سوریه حکایت دارد: ۷۰روستا را نیز مبارزان کرد در شمال سوریه ازدست تروریست ها پس گرفته اند و اخبار واصله حاکی ازموضع گرفتن داعشی ها در اطراف موصل برای حفظ سیطره خود بر آن شهر است.

فرمانده داعش عکس داعش رهبر داعش جنایات داعش اخبار داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از الیوم السابع مصر، روز پنجشنبه به نقل از منابع امنیتی عراقی از کشته شدن ابومسلم الشیشانی، ابومسلم الترکمانی، ابومجاهد الروسی و ابوعبیده العزاوی از فرماندهان و سران ارشد گروه تروریستی داعش در عراق خبر داده است.

خبرگزاری آلمان نیز روز چهارشنبه از آزادسازی ۱۰ روستا در منطقه حدفاصل سنجار و مرزهای سوریه به دست پیشمرک های کرد طی دو روز گذشته خبر داده بود.

فرمانده داعش عکس داعش رهبر داعش جنایات داعش اخبار داعش

همچنین مسیر ارتباطی تروریست های داعش از سوریه به سنجار ایزدی نشین قطع شده است  اما خبری که بامداد امروز پنجشنبه بر خروجی اسکای نیوز عربی قرار گرفت حاکی از آزاد سازی ۷۰ روستا در استان الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه از سیطره گروه تروریستی داعش  است.

فرمانده داعش عکس داعش رهبر داعش جنایات داعش اخبار داعش

در این حملات بیش از ۱۳۰ عضو داعش در این عملیات کوبنده و کم سابقه به هلاکت رسیده اند.

فرمانده داعش عکس داعش رهبر داعش جنایات داعش اخبار داعش

این عملیات ها در حالی شدت گرفته است که یک روز پیشتر، داعشی ها ۱۵۰آشوری مسیحی را در شمال شرق سوریه ربودند و همزمان ۴ نفر از اعضای پارلمان فرانسه با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار کردند.

دانلود

از عراق نیز خبر می رسد که گروه تروریستی داعش در مرکز خلافت ادعایی خود در موصل به وضعیت تدافعی درآمده است. با انتشار اخباری درباره آمادگی ها برای بازپس گیری موصل نیروهای داعش در اطراف این شهر به وضعیت دفاعی در آمده اند و عملیات حفر خندق با عمق و عرض یک ونیم متر در اطراف این شهر تسریع شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ