دختر اسکاتلندی، رییس اردوگاه زنان جهاد نکاح داعش است + عکس

2

یک دختر اسکاتلندی اهل گلاسکو با فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی سعی می کند دختران هر چه بیشتری را به سمت گروهک داعش جذب کند.

 زن داعش زن جهاد نکاح دختر داعش دختر جهاد نکاح جهاد نکاح

روزنامه پرتیراژ «لاستامپا» ایتالیا در گزارشی به روند گرایش دختران اروپایی به داعش پرداخت و نوشت: «اقصی محمود» دختر نازپروردۀ اسکاتلندی، پس از حضور در جمع داعشی ها ریاست اردوگاه های داعش را که دهها دختر ایزدی در آنها نگهداری می شوند، بر عهده گرفت.

این دختر پاکستانی تبار در گلاسکو اسکاتلند در خانواده ای مرفه بزرگ شد و در بهترین مدارس درس خواند اما در نهایت به رییس یک گردان زنانه داعش (خنسا) در رقه سوریه تبدیل شد. او در سال ۲۰۱۳ برای جهاد نکاح منزل خود را در اسکاتلند ترک کرد و به سوریه رفت.

اقصی دختر بازیکن مشهور اسبق کریکت در فرار سه دختر انگلیسی (شمیمه بیگوم ۱۵ ساله، کدیزا سلطانه ۱۶ ساله و آمیرا عباسه ۱۵ ساله) از منزل (در همین هفته) و تلاش آنها برای پیوستن به داعش در سوریه نقش مستقیم داشته و با یکی از این دختران در ارتباط بوده است.

اقصی دختر ۲۰ ساله اسکاتلندی که علاقه بسیاری به عالم خیال و فیلم های «هری پاتر» داشت، این خیالات را در عالم واقعیت، در داعش و البغدادی یافت.

وی که نام «ام لیث» را برای خود انتخاب کرده است هم اکنون در گردان زنانه خنساء داعش مسئولیت اداره «زنان جهاد نکاحی» را رسما بر عهده دارد.

این اداره بیشتر بر امور زنان ایزدی دزدیده شده از عراق برای در اختیار قرار دادن آنها به اعضای داعش و یا فروش آنها نظارت می کند.

زن داعش زن جهاد نکاح دختر داعش دختر جهاد نکاح جهاد نکاح

علاوه بر این اقصی نقش دیگری ایفا می کند که کمتر از نقش اولش نیست و به همین دلیل در لیست اول افراد تحت تعقیب اطلاعات انگلیس قرار گرفته است.

وی با فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی سعی می کند دختران هر چه بیشتری را به سمت گروهک داعش جذب کند.(العالم)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. عماد رضا amad می گوید

    شماره دختره خوشگل می خوام باش صیغه وکنم

  2. رها می گوید

    خاک برسرش ان شااله هرچه زودتر سقط بشه همشوووووووووووووووووووووووووووووووووون