تعدیل مثبت پسهند ، کرازی ، فجر ، شفارا و شرکت آلومینیوم ایران

0

شرکت صنایع لاستیکی سهند با سرمایه به مبلغ ۱۴۰میلیارد ریال در اولین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۴٫۱۲٫۲۹ سود هر سهم خود را معادل ۱۱۳۴ ریال برآورد نموده است.

لازم به ذکر است شرکت سود هر سهم خود را نسبت به سال مالی قبل با افزایش ۲۷ درصدی پیش بینی کرده است. که دلایل اصلی آن افزایش ۳۴ درصد فروش و۴۰ درصد بهای تمام شده می باشد.

شرکت شیشه  دارویی رازی با سرمایه ۲۴۳ میلیارد ریالی در اولین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۴٫۱۲٫۲۹ سود هر سهم خود را معادل ۶۷۲ ریال برآورد نموده است.

لازم به ذکر است “کرازی” سود هر سهم خود را نسبت به سال مالی قبل با افزایش۹۱ درصدی برآورد نموده است.که دلیل اصلی این تغییرات به شرح ذیل می باشد:

۱٫ افزایش ۲۹۰ درصدی در فروش

۲٫ افزایش ۴۱۳ درصدی بهای تمام شده ی کالای فروش رفته

۳٫ افزایش ۴۴ درصدی هزینه اداری ، عمومی و فروش

۴٫ کاهش ۸۵ درصدی خالص درآمد عملیاتی

۵٫ افزایش ۲۳۷ درصدی هزینه مالی

۶٫ افزایش ۲۰ درصدی درآمد حاصل از سرمایه گذاری

۷٫ کاهش ۱۰۷ درصدی خالص درآمد غیر عملیاتی

شرکت فولاد امیر کبیر کاشان با سرمایه ۴۲۹ میلیارد ریالی در اولین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۴٫۱۲٫۲۹ سود هر سهم خود را معادل ۹۰۵ ریال برآورد نموده است.

لازم به ذکر است “فجر” سود هر سهم خود را نسبت به سال مالی قبل با افزایش۱۱۱ درصدی برآورد نموده است.که دلیل اصلی این تغییرات به شرح ذیل می باشد:

۱٫ افزایش ۲۳ درصدی در فروش

۲٫ افزایش ۱۶ درصدی بهای تمام شده ی کالای فروش رفته

۳٫ افزایش ۱۷ درصدی هزینه اداری ، عمومی و فروش

۴٫ افزایش ۸۵ درصدی خالص درآمد عملیاتی

۵٫ افزایش ۴۰ درصدی هزینه مالی

۶٫ کاهش ۱۹ درصدی درآمد حاصل از سرمایه گذاری

۷٫ کاهش ۸۰ درصدی خالص درآمد غیر عملیاتی

شرکت پتروشیمی فارابی با سرمایه به مبلغ ۱۵۰میلیارد ریال در اولین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۴٫۱۲٫۲۹ سود هر سهم خود را معادل ۵۴۲ ریال برآورد نموده است.

لازم به ذکر است شرکت سود هر سهم خود را نسبت به سال مالی قبل با افزایش ۱ درصدی پیش بینی کرده است.

شرکت آلومینیوم ایران با سرمایه به مبلغ ۶۰۷میلیارد و۴۱۷ میلیون ریال در اولین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۴٫۱۲٫۲۹ سود هر سهم خود را معادل ۱۷۸۳ ریال برآورد نموده است.

لازم به ذکر است شرکت سود هر سهم خود را نسبت به سال مالی قبل با افزایش ۶ درصدی پیش بینی کرده است همچنین شرکت اعلام نموده است قیمت شمش آلومینیوم ۲۰۴۵ دلار (۲۲۵(پرمیوم)+۱۸۲۰(LME) و نرخ دلار ۲۸۵۰۰ ریال) در نظر گرفته شده است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ