انتشار آلبوم جدید حامد بهداد و برزو ارجمند

0

تهیه کننده آلبوم های موسیقی دو بازیگر مطرح کشورمان از تازه ترین اقدامات خود برای تولید و عرضه این آثار در بازار موسیقی توضیحاتی را ارائه داد.

همسر حامد بهداد دانلود آهنگ حامد بهداد دانلود آهنگ برزو ارجمند بیوگرافی علی اوجی

علی اوجی درباره آلبوم تازه برزو ارجمند اینگونه توضیح داد: فعلا سه تراک آماده شده که تصور می کنم آثار خوبی هم هستند و هم اکنون در مرحله انتخاب اشعار برای قطعه های دیگر هستیم. آنچه برای ما مهم است تولید با کیفیت اثر است بنابراین اصلا عجله ای برای انتشار نداریم چون دوست داریم این آلبوم هم با بهترین کیفیت برای مخاطبان عرضه شود.
وی درباره آلبوم موسیقی حامد بهداد دیگر بازیگر سینمای کشورمان هم گفت: شهریور ماه سال گذشته بود که اشعار آلبوم برای دریافت مجوز به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارسال شد و خوشبختانه با توجه به مضمون آثار که اغلب برگرفته از اشعار حافظ بود مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم.
اوجی در پایان عنوان کرد: با توجه به وسواسی که حامد بهداد برای این آلبوم دارد فعلا ترجیح داده با تمرکز بیشتری روی آن کار کند. این آلبوم از آثار متفاوتی در عرصه موسیقی پاپ خواهد بود که می تواند مخاطبان متفاوتی هم داشته باشد.
براساس این گزارش «غریبه آشنا» اولین آلبوم برزو ارجمند بود که چند سال پیش با ترانه هایی از افشین علا، غلامرضا محمدی، مولانا و سهراب سپهری به آهنگسازی مهران سراجیان، میلاد موحدی و فرید کریمیان برای علاقه مندان موسیقی پاپ منتشر شد. این بازیگر و خواننده هم که تاکنون در چندین مجموعه تلویزیونی به عنوان خواننده تیتراژ حضور داشته، چندی پیش قطعه «من بی تو» را به مناسبت درگذشت پدر هنرمندش منتشر کرد.
حامد بهداد نیز که در مقام خواننده بیشتر با گروه موسیقی «دارکوب» همکاری داشته همراه با این گروه موسیقی تلفیقی در چندین اجرای زنده به خوانندگی پرداخته است. وی در برخی از فیلم های سینمایی که به عنوان بازیگر حضور داشته تجربه هایی در عرصه خوانندگی کسب کرده است.
این خواننده تاکنون هیچ آلبوم رسمی را در بازار موسیقی منتشر نکرده است و طی سال‌های اخیر پیگیر این بوده که بتواند اولین آلبوم موسیقایی خود را در مقام خواننده منتشر کند. البته وی در آلبوم های « دارکوب» و «لیوا» نیز به عنوان خواننده چند قطعه محلی مربوط به منطقه خراسان مشارکت داشته است.(مهر)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ