دختر ۱۵ساله با درآمد ۱۶ میلیاردی در سال! + عکس

0

بنگاه خدماتی یک دختر آمریکایی چنان رونقی پیدا کرده که اکنون او به استخدام یک مدیرعامل نیاز دارد. دلیل آن هم ساده است: شرکتی بسیار پردرآمد که رئیس آن دختری ۱۵ ساله است که به جای اینکه روی نیمکت مدرسه بنشیند، آن شرکت را اداره می کند.

نوا مینتس پولدار شدن آموزش میلیونر شدن آموزش پولدار شدن Noa Mintz
نوا مینتس (Noa Mintz) در ظاهر مانند هر نوجوان دیگری به نظر می‌رسد. این دختر که از ایالت نیویورک ‌آمریکاست با دندان‌های سیم‌کشی شده جلوی دوربین‌های فیلم‌برداری سرش را اندکی با شرم کج می‌کند و از هر نظر به سایر دخترهای ۱۵ ساله شباهت دارد. اما نوا کاری کرده که او را از دیگر هم‌سن و سال‌هایش متمایز می‌سازد.

.

نوا مینتس پولدار شدن آموزش میلیونر شدن آموزش پولدار شدن Noa Mintz

نوا مینتس رئیس یکی از آژانس‌های ارائه پرستار کودک است و سالانه ۴۸۰ هزار دلار درآمد دارد.
زمانی که هم‌مدرسه‌ای‌های نوا مشغول دست و پنجه نرم کردن با تکالیف شب خود بودند، نوا می‌نتس با سؤال‌هایی روبرو بود که باید به عنوان رئیس یک آژانس برای آن‌ها پاسخی می‌یافت، مانند این سؤال که آیا باید برای اداره آژانس از دیگران کمک بگیرد و مدیرعامل اجرایی استخدام کند؟

این نوجوان در ماه اوت سال ۲۰۱۲ میلادی به اجرای ایده خود به عنوان «دایه‌ها نزد نوا» مشغول شد.
اینک که کمتر از سه سال از آن زمان می‌گذرد ۲۵ پرستار کودک تمام‌وقت و حدود ۵۰ پرستار کودک پاره‌وقت در شهرهای نیویورک و همپتون آمریکا برای نوا کار می‌کنند و ۱۹۰ کودک تحت پرستاری آژانس او قرار دارند. شعار نوا که در وب‌سایت این آژانس منتشر شده این است: «ما با هم بهترین پرستار را برای خانواده‌ات پیدا می‌کنیم.»

نوا مینتس پولدار شدن آموزش میلیونر شدن آموزش پولدار شدن Noa Mintz
مردیت برکمن (Meredith Berkman)، مادر نوا از دیدن استعداد مدیریت دخترش به وجد آمده است و می‌گوید: «نوا از زمان تولدش مؤسس بود. او وقتی ۶ یا ۷ سال داشت می‌خواست یک شرکت کوچک تأسیس کند.»
مادر می‌گوید که دخترش پیش از این آرزو داشت که مشاور برپایی جشن‌های تولد باشد. اما اینک او راه خود را پیدا کرده است؛ راهی که به قول مادرش «نه تفریح و سرگرمی است و نه دکه فروش لیموناد.»

نوا مینتس پولدار شدن آموزش میلیونر شدن آموزش پولدار شدن Noa Mintz

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ