سخنرانی خاتمی و هاشمی در فیلم انتخاباتی حسن روحانی

0
اولین مستند تبلیغاتی ‘حسن روحانی’، یکی از نامزد های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تحت عنوان ‘این بهاری است که در پشت زمستان مانده است’ پخش شد.
به گزارش ایرنا، در این مستند که شب سه شنبه(۱۴ خرداد) از شبکه یک سیما پخش شد، به سوابق روحانی و فعالیت های او قبل و بعد از انقلاب اشاره شد.
روحانی در این فیلم مستند با اشاره به شعارهایش برای دولت احتمالی خود گفت: هم اکنون ما در دوران زمستان فرهنگ، اقتصاد و سیاست کشور قرار داریم.
نمایش قسمتی از صحبت های حضرت آیت الله  خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از عملکرد هسته ای روحانی از جمله بخش های این فیلم مستند بود.
اشاره به فعالیت های روحانی در زمان حضور او در شورای عالی امنیت ملی و پخش قسمتی از صحبت های هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی در تایید عملکرد این نامزد یازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری از دیگر قسمت های این مستند بود.
در این مستند که توسط ستاد انتخاباتی حسن روحانی تهیه شده بود گوشه هایی از گذشته روحانی و خدمات او به جمهوری اسلامی به نماش درآمد.
روحانی در این مستند گفت که دولت تدبیر و امید پس از به روی کار آمدن شعار آشتی ملت ایران با سیار کشورهای دنیا را در پیش خواهد گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ