کتک‌کاری خونین دو قهرمان مشهور کشتی ایران + عکس

1

قهرمان مشهور المپیک به جرم اینکه مامور حراست او را نشناخت کتک کاری خونینی به راه انداخت.

  همسر حمید سوریان درگیری قهرمان المپیک بیوگرافی حمید سوریان بیوگرافی افشین بیابانگرد اینستاگرام حمید سوریان

روز جمعه حمید سوریان و افشین بیابانگرد دو تن از افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی که یکی از آنها سابقه قهرمانی در المپیک را نیز دارد، در مجموعه ورزشی انقلاب با نگهبانان درب ورودی به این مجموعه درگیر شدند و حتی کار به برخورد فیزیکی نیز کشیده شد.

مأموران حراست از وی کارت ورود به محوطه را درخواست کردند. قهرمان المپیک خودش را معرفی کرد و گفت من (…) هستم که نماینده حراست اعلام کرد «من شما را نمی‌شناسم و بهتر است کارت خود را نشان دهید».

 آنها که توقع نداشتند از آنها کارت خواسته شود، بدون توجه به هشدارهای نگهبانان مبنی بر نرفتن به داخل مجموعه، به سرعت با خودرو داخل شدند و به همین دلیل نیز نگهبان ضربه ای به خودروی کشتی گیران زد.

آنها پس از انجام کار و هنگام خروج از مجموعه به سراغ نگهبانی رفتند که به خودرو ضربه زد و به آنها اعلام شد به خاطر ورود غیر مجاز به مجموعه قصد برخورد با آنها را داشته اند و پس از کمی بگو مگو، دو کشتی گیر با نگهبانان مجموعه به طور فیزیکی درگیر شدند که برای دقایقی تنش در مقابل درب ورودی ورزشی انقلاب ایجاد شد.

مسئولان حراست مجموعه ورزشی انقلاب پیگیر موضوع هستند و با مراجعه به پزشکی قانونی شدت جراحات وارده به دو نگهبان را مورد بررسی قرار دادند و احتمال دارد به زودی از کشتی گیران سرشناس شکایت شود.

منبع : جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ترانه می گوید

    وقتی خیلی راحت به همه لقب پهلوان و الگو میدن باید انتظار همچین چیزهایی هم داشت.البته امیدوارم موضوع چیز دیگه ای باشه