تعدیل منفی فرآورده های نسوز ایران “کفرا” و “غپینو”

0

شرکت فرآورده های نسوز ایران با سرمایه ۱۳۶ میلیارد ریالی در گزارش پیش بینی بر اساس عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۳٫۱۲٫۲۹ سود هر سهم خود را مبلغ ۲٫۰۹۸ ریال پیش بینی نموده و در ۹ ماهه توانسته ۸۱ درصد آن را پوشش دهد.

کفرا” سود هر سهم خود را نسبت به گزارش قبلی با تعدیل منفی۱۳ درصدی برآورد نموده است.که دلایل اصلی آن کاهش ۱۳ درصدی در فروش و کاهش ۱۲ درصدی در بهای تمام شده کالای فروش رفته می باشد.

لازم به ذکر است مبلغ ۷،۲۰۵ میلیون ریال از محصولات تولیدی در سال ۹۳ به مصارف داخلی شرکت رسیده اند که این موضوع سبب مغایرت مبالغ فروش و بهای تمام شده پیش بینی شده سال مالی ۹۳ با اقلام مقایسه ای اولین پیش بینی سال ۹۴ شده است.

شرکت صنعتی پارس مینو با سرمایه به مبلغ ۶۳۰میلیارد ریال در اولین پیش بینی سال مالی منتهی به ۱۳۹۴٫۱۲٫۲۹ سود هر سهم خود را معادل ۴۷۸ ریال برآورد نموده است

لازم به ذکر است شرکت سود هر سهم خود را نسبت به سال مالی قبل با کاهش ۶ درصدی پیش بینی کرده است.

همچنین مفروضات شرکت برای سال ۹۴ به شرح زیر می باشد:

۱-نرخ فروش بر مبنای آخرین نرخ فروش سال مالی ۹۳ برآورد شده است

۲-نرخ خرید مواد اولیه و بسته بندی بر مبنای آخرین نرخ خرید سال مالی ۹۳ به صورت میانگین ۱۰ درصد افزایش در نظر گرفته شده است.

۳-هزینه های حقوق ودستمزد و سایر هزینه های عوامل تولید (ایاب و ذهاب،رستوران،حامل های انرژی و غیره) ۲۰ درصد نسبت به سال مالی قبل افزایش یافته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ