دلیل حضور بازیگر زن در مراسم خاکسپاری مادر احمدی‌نژاد + عکس

0

عکاسانی که در این گونه مراسم‌ها با دقت و وسواس سعی در شکار تصویر چهره‌های مشهور دارند، این بار یک سوژه جالب را از دست دادند. حضور صبا کمالی در این مراسم آن قدر دور از ذهن بود که شاید خیلی‌ها به چشم خودشان دیدند اما باور نکردند.

 همسر صبا کمالی مراسم ختم مادر احمدی نژاد مادر احمدی نژاد عکس جدید بازیگران بیوگرافی صبا کمالی

چند روز بعد هم که تصویری از حضور صبا کمالی در این مراسم روی خروجی سایت‌ها قرار گرفت بعضی در اصالت عکس تشکیک کردند!

همسر صبا کمالی مراسم ختم مادر احمدی نژاد مادر احمدی نژاد عکس جدید بازیگران بیوگرافی صبا کمالی

اما این بازیگر حضورش را در این مراسم تایید می‌کند. او درباره علت این اقدام خود توضیح می‌دهد: «حضور من نوعی قدرشناسی بود. چون زمانی که به من ظلم شد و ممنوع‌التصویر شدم آقای محمود احمدی‌نژاد شخصا برای رفع مشکلم به من کمک کردند.»

این بازیگر سینما و تلویزیون سال‌ها پیش فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرد و بعدها با سریال پس از باران در تلویزیون به شهرت رسید.

صبا کمالی (۲۵ آبان ۱۳۵۵ در ساری) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در سال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی خود را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرد و همچنین دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی می‌باشد. آغاز فعالیت‌های او در تئاتر به سال ۱۳۷۶ و در تلویزیون به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد. همچنین وی در سال ۷۸ با فیلم «متولد ماه مهر» ساخته احمدرضا درویش، نخستین بار سینما را تجربه کرد.

وی در ۲۳ سالگی (۱۳۷۷) جایزه‌ی نخست بهترین بازیگر را از سومین جشنواره‌ی تئاتر تهران برای بازی در نمایش «از عدمیت تا آدمیت» بُرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ