جلیلی: حب قدرت احمدی نژاد را منحرف کرد

0

سعید جلیلی در مسجد ارشاد اهواز، اظهار کرد: ما باید به سمتی برویم که ظرفیت غنی سازی به صد در صد برسد.

وی گفت: امروز در نفت و گاز دومین تولیدکننده جهان هستیم این‌ها باید ابزار قدرت ملت باشند نه ابزار تهدید دشمن، نفت باید سرمایه باشد نه منبع درآمد.
به نوشته فارس، وی در ادامه به بیان برخی عوامل تورم و گرانی در بازار اشاره کرد و ادامه داد: وقتی پول از کالای تولید شده در بازار بیشتر باشد تورم ایجاد می‌شود ولی اگر با برنامه‌ریزی تولید را بالا ببریم دیگر تورم و گرانی به وجود نمی‌آید.
وی در ادامه به برخی ناهنجاری‌ها اشاره کرد و گفت: در کشور ۶ نفر اندازه دو برابر یارانه‌ای که دولت در طول یک ماه به کل مردم ایران پرداخت می‌کند وام گرفته‌اند و با قلدری تمام هم آن را پس نمی‌دهند.
جلیلی سفرهای استانی را گام موثری برای ارتباط دولت با مردم عنوان کرد و افزود: در کنار آن، باید سفرهای وزارت خانه‌ای انجام داد تا جاهایی که باعث می‌شود سوءاستفاده صورت گیرد بسته شود و وزارتخانه را وادار کرد که به سراغ مردم برود و مشکلاتشان را حل کند.
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مقامات رسمی آمریکا اعلام کرده‌اند قدرت ایران اندازه قدرت‌های بزرگ جهان است و این جز با مقاومت به وجود نیامد.
وی با بیان اینکه هر جا از گفتمان رهبری فاصله گرفتیم در پیشرفت‌ها متوقف شدیم افزود: سازش، فتنه و جریانات انحرافی نمونه‌هایی از آن هستند.
این جانباز دفاع مقدس تاکید کرد: در گام بعدی ظرفیت‌های جوانان باید از حالت تعلیق خارج شود و غنی‌سازی شوند نه غنی‌سازی ۵ درصد یا ۲۰ درصد، بلکه باید به غنی‌سازی ۱۰۰ درصد برسیم.
در همین حال، نسیم هم نوشت: سعید جلیلی در گیلان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ‘چه تضمینی وجود دارد تا مثل احمدی‌نژاد نشوید’، گفت: در دوره قبل گفتمان ما گفتمان انقلاب بود و احمدی‌نژاد هم بر همین گفتمان تاکید داشت ولی در ادامه حب قدرت وی را منحرف کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ