عکس های جدید دختر انگلیسی عضو جهاد نکاح داعش

1

تصاویر جدید ( اَمیرا عباسه) یکی از سه دختر انگلیسی که دو هفته پیش برای پیوستن به گروه تکفیری داعش این کشور را به مقصد ترکیه ترک کرده‌ بودند، منتشر شده است.

عکس جهاد نکاح زن داعش زن جهاد نکاح دختر داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وی در لباس دانش آموزی و در حال شیطنت میباشد.

عکس جهاد نکاح زن داعش زن جهاد نکاح دختر داعش
هفته گذشته پلیس انگلیس برای یافتن سه دختر دانش آموز که تصور می‌شود، برای پیوستن به تروریست‌های داعش به سوریه رفته باشند، درخواست کمک کرد.

عکس جهاد نکاح زن داعش زن جهاد نکاح دختر داعش
گفته می‌شود، این سه دختر که بین ۱۵ تا ۱۶ ساله‌ اند، سه شنبه (۱۷ فوریه)  دیروزانگلیس را با پروازی به مقصد ترکیه ترک کرده‌اند.

پلیس مقابله با تروریسم انگلیس درباره امنیت این دختران به شدت ابراز نگرانی کرده و گفته است، بازگرداندن آنان در اولویت است.

«ریچارد والتون» از افسران ارشد اسکاتلند یارد گفت» براساس اطلاعات بدست آمده این سه دختر نوجوان در تعطیلات میان ترم در انگلیس، به سوی ترکیه پرواز کرده‌اند.

نام دو دختر دانش آموز دیگربه نام‌های «شمیمه بیگوم» ۱۵ ساله و  «کدیز سلطانه» ۱۶ ساله و از دانش آموزان آکادمی «بث نال» در شرق لندن هستند.

تصاویر منتشر شده از دوربین‌های مدار بسته فرودگاه گتویک در لندن این سه دختر را در حال عبور از قسمت امنیتی این فرودگاه نشان می‌دهد.

یکی دیگر از همکلاسی‌های این سه دختر در دسامبر پارسال به سوریه سفر کرده بود.

عکس جهاد نکاح زن داعش زن جهاد نکاح دختر داعش
فرمانده پلیس لندن ابراز امیدواری کرد، این سه دختر ابراز نگرانی‌ها درباره امنیت خود را شنیده و به خانه بازگردند.

به گفته فرمانده پلیس لندن افزایش شمار دختران جوانی که علاقه مند به پیوستن به داعش شده‌ اند، سبب نگرانی فزاینده‌ شده است.

عکس جهاد نکاح زن داعش زن جهاد نکاح دختر داعش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حسین می گوید

    اصن اینایی که میرن داعش جهاد نکاح هیچکدوم (یا تعداد خیلی کمشون ) اصالتا اروپایی هستن بقیشون از این نخاله های مراکشی یا بوسنیایی یا صرب هستن
    همشون برن به جهنم