پس از شکست در تکریت، داعش مسجد شیعیان را مثل روز اول بازسازی کرد

0

پس از بیرون راندن تکفیری ها از تکریت و شکست های کمرشکن داعش در عراق، تکفیری های سوریه برای حفظ روحیه تروریست ها دست به اقدامات عجیب و غریبی زده اند که فقط باعث خنده و سرگرمی مخاطبان شده است.

هلاکت داعش عکس داعش جنایات داعش اعدام داعش اخبار داعش

درحالی که ارتش عراق عصر امروز پنجشنبه اعلام کرد عملیات پاکسازی شهر تکریت نیز به پایان رسیده و مردمی که از شهر خارج شده بودند، می توانند به خانه و کاشانه خود بازگردند، صفحات اینترنتی تکفیری ها و حامیان رسانه ای آنها به ویژه الجزیره و العربیه، هنوز به تلاش خود برای حفظ روحیه تروریست ها ادامه می دهند.

امروز تکفیری های مستقر در سوریه با انتشار تصاویر آرشیوی ادعا کردند که تکریت و سایر شهرهای استان صلاح الدین در اختیار داعش است و نیروهای عراقی حتی به حاشیه شهر هم نزدیک نشده اند.

هلاکت داعش عکس داعش جنایات داعش اعدام داعش اخبار داعش

در عکس ها که با عنوان فوری و به تاریخ ۱۳ جمادی الاول (چهارشنبه) منتشر شده، شهر تکریت بسیار آرام و خلوت و تمیز و تحت تسلط داعش، درست مثل روزهای نخستی که با خیانت برخی سیاستمداران و سران فریب خورده برخی عشیره ها و بازماندگان صدام وارد شهر شدند، دیده می شود. علت آن هم این است که این تصاویر مربوط به همان روزهای نخست است که شهر، تمیز و مرتب بود و مردم زندگیشان را می گذراندند. سند و مدرک این واقعیت را هم می توان در عکس ها دید. از جمله اینکه، آن دیوار طولانی و بنا و گنبد پشت سر این بچه تکفیری، همان مقبره مشهور الاربعین (چهل نفر) است که داعش با کارگذاشتن بمب و مواد منفجره ویرانش کرد و بعد با لودر، تمام بخش های این بنای تاریخی را با خاک یکسان کرد تا هیچ اثری از زیارتگاه و بناهای شرک آلود!! باقی نماند. اینکه داعش چگونه پس از شکست در تکریت، در عرض یک روز این بنای بی نظیر تاریخی را درست مثل روز اول بازی سازی کرده، سوالی است که باید از خود آنها پرسید.

 هلاکت داعش عکس داعش جنایات داعش اعدام داعش اخبار داعش

* انتشار عکس ها و تصاویر مربوط به شهدای تازه تفحص شده که دیروز و امروز وارد شهرهای مختلف کشورمان شدند و نیز، تصاویر مربوط به عزاداری ها و حضور نظامیان کشورمان در مراسم شهدا ، از دیگر تلاش های مزبوحانه تکفیری ها برای حفظ روحیه تروریست ها است که قبلا هم انجام شده بود.

هلاکت داعش عکس داعش جنایات داعش اعدام داعش اخبار داعش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ