یکی از پر درآمدترین شغل ها را بشناسید

0

یکی از شغل هایی که شاید هیچ وقت اسمش را نشنیده باشید تفکیک جنسی جوجه های نر و ماده از هم است.

شغلهای جدید و پردرآمد ‎ سایت شغل یابی سایت استخدام

شاید باور کردنش سخت باشد اما این شغل به طور میانگین در جهان سالانه ۶۰ هزار دلار معادل ۲۰۴ میلیون تومان درآمد دارد.

شغل این افراد در تمام روز این است که جوجه ها با چک کنند و مرغ ها را از خروس ها جدا کنند.

درآمد بالای این شغل باعث شده در بریتانیا متقاضیان زیادی برای مشغول شدن به آن اقدام کنند اما فهمیدن این موضوع که این جوجه ها تبدیل به مرغ یا خروس می شوند اصلا کار ساده ای نیست و کارگران باید مهارت خاصی در فهمیدن آن داشته باشند.

نکته جالب اینجاست که یک نفر برای رسیدن به چنین مهارتی باید سه سال آموزش ببینند.

همین موضوع باعث می شود بسیاری از متقاضیان حوصله گذراندن این سه سال را برای رسیدن به مهارت نداشته باشند و بی خیال این کار شوند.

شغلهای جدید و پردرآمد ‎ سایت شغل یابی سایت استخدام

در این مراکز انتظار می رود هر نفر بتواند در یک ساعت حدود ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ عدد جوجه را شناسایی کند. این یعنی هر سه ثانیه یک جوجه شناسایی می شود. دقت این کار نیز ۹۷ تا ۹۸ درصد گفته شده است.

رییس شورای طیور بریتانیا معتقد است این شغل بسیار خسته کننده است چون شما باید ساعت ها به جوجه ها خیره شوید و یک کار خسته کننده و سخت را انجام دهید که هیچ جذابیتی ندارد تعداد افراد مشغول به این کار در بریتانیا حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر است که بسیار ناچیز به حساب می آید و در سال گذشته هیچ نیروی کاری در این حوزه استخدام نشده است.

با این حال این شغل در آسیا به خصوص کره جنوبی و جنوب آسیا و بریتانیا از جمله شغل های دسته بالا به حساب می آید و در وضعیت مناسبی از نظر درآمد و مزایا قرار دارد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ