آزاده صمدی: مسئولان سینمایی انعطاف بیشتری از خود نشان بدهند

0

آزاده صمدی بازیگر تئاتر، تلویزیون وسینما در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در پاسخ به فعالیت های اخیر خود، بیان کرد: درگیر تئاتر «پرواز بیکار» به کارگردانی محمد حاتمی هستم که نویسنده این نمایشنامه حسین پاکدل است و بازیگرانی همچون کوروش تهامی، سینا رادانی و…. به ایفای نقش می‌پردازند که از ۱۶ فروردین سال جدید این تئاتر در یکی از سالن های اصلی شهر به نمایش در خواهد آمد.

 همسر هومن سیدی همسر آزاده صمدی طلاق بازیگران طلاق آزاده صمدی

بازیگر «سیزده» در ادامه افزود: خوشحالم از اینکه شغلی را برای امرار معاش انتخاب کرده ام که با چاشنی علاقه همراه است که این نکته تاثیر بسیاری بر روح و روان یک بازیگر می گذارد و تنها به پیشرفت در کار خود می اندیشم و از هیچگونه تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهم کرد.

همسر سابق هومن سیدی در رابطه با ارزیابی خودش از آثار جشنواره فیلم فجر، خاطر نشان کرد: متاسفانه مدیران سینمایی به فکر یک جشنواره بی حاشیه بودند که نمره قبولی هم در این زمینه کسب کردند. در این جشنواره با فیلم هایی مواجه بودیم که از لحاظ موضوع و داستان شباهت های بسیاری باهم داشتند که این نقطه ضعف جشنواره امسال محسوب می شد. باید به فیلمساز اجازه بیشتری داد تا دست روی موضوعات گوناگونی بتواند بگذارد و از دغدغه یا آرمان های خودش حرف بزند.

بازیگر «طبقه حساس» متذکر شد: ممیزی همه جا وجود دارد ولی نباید ذهن فیلمساز تنها معطوف به ممیزی و خط قرمزها باشد و از طرفی عملکرد مسئولان سینمایی باید انعطاف بیشتری  از خودشان در رابطه با این موضوع نشان بدهند تا شاهد یک جشنواره با تنوع ژانرها باشیم و فیلمساز در جهت پیشرفت تکنیکی و محتوای آثار خودش گام بردارد تا شکوفایی سینمای ایران را مشاهده کنیم.

 همسر هومن سیدی همسر آزاده صمدی طلاق بازیگران طلاق آزاده صمدی

وی در جواب به سوال مبنی بر این‌که چه ویژگی هایی باعث استمار حضور بازیگر در  سریال و فیل‌های سینمایی می شود، گفت: به هیچ عنوان قصد ندارم کلیشه ای و شعاری صحبت کنم ولی خیلی از مسائل در زمینه حضور مداوم بازیگر در تم سینما و تلویزیون وجود دارد که نمی توان آنها را برشمرد، در مجموع هرکسی بنا به استعداد و روابطی که دارد، می تواند حضورش را در خیلی از آثار تلویزیونی و سینمایی،تضمین کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ