مرگ پسر بچه بوشهری در شکنجه‌ های مادر شیشه‌ای

0

زن‌ شیشه‌ای که به‌مدت ۲ هفته کودک ۴ ساله‌اش را با استفاده از فندک شکنجه می‌کرد، سرانجام باعث مرگ او شد.

شامگاه جمعه، زن ۲۹ساله‌ای در حالی‌که پیکر بی‌جان کودک ۴ ساله‌ای را در آغوش داشت وارد بیمارستان نیروی ‌هوایی بوشهر شد و درخواست کمک کرد. کودک او به بخش اورژانس منتقل و در همان معاینات اولیه مشخص شد که او پیش از رسیدن به بیمارستان جانش را از دست داده است.

وجود آثار سوختگی متعدد روی بدن و کف پای کودک خبر از جنایتی هولناک می‌داد و ماجرا به پلیس گزارش شد. زن ۲۹ساله که اعتیاد شدیدی به مخدر شیشه دارد دستگیر شد و در بازجویی‌ها پرده از شکنجه‌های هولناک کودکش برداشت. این زن گفت: چند سال قبل شوهرم با زن دیگری ازدواج و مرا ترک کرد.

پس از آن، او پسرمان را به خانه مادرش برد تا وی از او مراقبت کند. من هم در این مدت تنها زندگی می‌کردم تا اینکه مادر همسرم بیمار شد و زیر تیغ جراحی رفت. شوهرم که می‌خواست به سفر ترکیه برود، فرزندمان را نزد من آورد تا در این مدت از او مراقبت کنم.

چون ابوالفضل مدت‌ها از من دور بود، مرا نمی‌شناخت و حرف‌شنوی نداشت. من هم که به‌دلیل مصرف شیشه تمرکز نداشتم، به‌خاطر بهانه‌گیری‌هایش مرتب عصبانی می‌شدم. تحمل گریه و بازیگوشی‌های پسرم را نداشتم و برای همین چندبار برای ساکت کردن او، با استفاده از فندک، بدنش را سوزاندم تا اینکه روز حادثه او قصد داشت از خانه بیرون برود و هر چه مانعش می‌شدم، اصرار داشت که برود.

من هم فندک را برداشتم و سراغش رفتم تا دستش را بسوزانم که با دیدن آن از حال رفت. او را به بیمارستان منتقل کردم اما پیش از رسیدن به آنجا جانش را از دست داد. در همین حال سردار عباس‌زاده، رئیس پلیس استان بوشهر نیز گفت: این زن جوان غیربومی و ساکن شهر بوشهر است و در حال حاضر با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ