فروش اعضای بدن مخالفان داعش به پزشکان هندی

0
منابع عراقی از انتقال ۴۰ شهروند فلوجه‌ای به استان الرقه سوریه و فروش اعضای بدن آنها به پزشکان هندی با هدف به دست آوردن پول به منظور ادامه اقدامات تروریستی پرده برداشتند.
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه النهرین، شیخ محمود المرضی مسئول نیروهای مردمی در الکرمه در الانبار از اقدام تروریست های جنایتکار داعش در انتقال شهروندان از فلوجه به استان الرقه سوریه برای فروش آنها به پزشکان هندی خبر داد.
وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که ما در اختیار داریم تروریست های داعش اقدام به انتقال ۴۰ شهروند ربوده شده از فلوجه به استان الرقه سوریه و فروش اعضای بدن آنها به پزشکان هندی برای به دست آوردن پول برای اقدامات تروریستی خود می کنند.
المرضی تاکید کرد: تروریست ها از همه شیوه های وحشیانه و جنایتکارانه در قتل مخالفان خود با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان آنها در مناطق تحت اشغال این گروهک استفاده می کند.
خاطرنشان می شود نعیم الکعود شیخ عشایر البو نمر قبلا از احداث خندق آتش در منطقه هیت در الانبار در غرب عراق برای سوزاندن مخالفان خود خبر داده بود.عدی الخدران از فرماندهان نیروهای مردمی عراق نیز از اقدام داعش در آتش زدن بیش از ۲۰ هزار کتاب خبر داده بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ