سردار حسین اشتری فرمانده جدید نیروی انتظامی “ناجا” + سوابق

10

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب و از تلاشهای بی‌دریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدی‌مقدم در دوره تصدی فرماندهی این نیرو تشکر و قدردانی کردند.

فرمانده جدید ناجا سوابق حسین اشتری بیوگرافی حسین اشتری
متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
نظر به تعهد و شایستگی و حسن سوابق خدمتی و بنا به پیشنهاد وزیر محترم کشور و جانشین فرمانده کل قوا در امور نیروی انتظامی، شما را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم.
لازم است اقدامات شایسته دوران تصدی سردار سرتیپ احمدی‌مقدم نظیر؛ ارتقاء فضای اسلامی و انقلابی ناجا، صیانت از کارکنان خدوم و توجه جدی به معیشت آنان،تقویت مرزبانیو کاهش تخلفات جاده‌ای تداوم یابد و رعایتهای دقیق در بهبود خدمات انتظامی و برنامه‌ریزی مستمر و ابتکار عمل لازم در برقراری امنیت وآرامش اخلاقیو اجتماعی، دنبال شود.
از قوای سه‌گانه، بویژه وزارت کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، صدا و سیما، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، انتظار می‌رود که در شرایط حساس کنونی، حمایت‌های لازم از نیروی انتظامی را در ابعاد مادی و معنوی، به عمل آورند.
از تلاشهای بی‌دریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدی‌مقدم در دوره تصدی فرماندهی آن نیرو، تشکر و قدردانی می‌نمایم.
توفیق شما و همه کارگزاران ناجا و حامیان این نیروی عظیم را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۸/ اسفند ماه / ۱۳۹۳

فرمانده جدید ناجا سوابق حسین اشتری بیوگرافی حسین اشتری

آقای اشتری خرداد ماه سال جاری، جانشین فرمانده نیروی انتظامی و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شده بود.

لازم به ذکر است که فرمانده جدید نیروی انتظامی علاوه بر سالها مجاهدت و حضور در دوران دفاع مقدس، ریاست پلیس امنیت ناجا و جانشینی فرماندهی نیروی انتظامی کشور را در سوابق خود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. reza می گوید

    من نمی توانم جنابعالی رو حلال کنم. ۱۰ سااااال. فشار فشار فشار. از لحاظ معیشتی کارنامه منفی ، اون حقوقمون ، اون کد ۶۲ مسکن که جند ساله کلی از پرسنل در نوبتن. اون از بنیاد تعاون. اون از پروژه های تحویلی بدون سند اون …. از چی بگم سردار. هیچ کس نمی تونه کم کاری شما در خصوص نیرو رو در ۱۰ سال گذشته حلال کنه به خدا نمی تونه. خیلی به پرسنل ظلم کردید.

  2. قادری می گوید

    به نام خدا

    با سلام و احترام ، از افسر مومن ، با وجدان ، امین و امانتدار پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دیواندره از توابع استان کردستان که چند روز گذشته یک عدد کیف دستی با محتویات مبلغ ۴۵۱ میلیون پول تراول به همراه سایر محتویات از قبیل چک های حامل بانکی ، کارت های عابر بانک ، کارت های شناسائی و … . را که توسط یک کسبه شهروند دیواندره مفقود گردیده بود ، در حین گشت زنی ، کنترل و روان سازی ترافیک پیدا نموده و با تلاش و زحمت بسیار و با پرس جو و تحقیقات صاحبش را شناسائی و آنها را به صاحبش بازگرداندند و با این مقدار مبلغ پول وسوسه انگیز امین و امانتداری و دینداری و ایمان و اعتقاد خود را ثابت کردند ، تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم و ما شهروندان دیواندره از مسئولین محترم درخواست تقدیر و تشویق به نحو احسن این پلیس امین و امانتدار راهنمایی و رانندگی دیواندره را خواستاریم ، این پلیس شایسته تقدیر است ، لطفاً مسئولین محترم ایشان را به نحو شایسته مورد تجلیل و تقدیر حداقل با اعطای درجه تشویقی و ارشدیت و … . تشویق فرمایند . با تشکر فراوان

  3. یاسر می گوید

    سلام یه فکر اساسی برا حقوق پرسنل ناجا در نظر بگیرین لطفا…

  4. گودرزی می گوید

    سلام و عرض تبریک به سردار اشتری فرمانده محترم جدید نیروی انتظامی کشور و مسئولین محترم ناجا و استان کردستان ( لطفاً از این افسر پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دیواندره استان کردستان به به نحو احسن و شایسته تقدیر و تجلیل فرمایند )

  5. سلیمانی می گوید

    احسن به این افسر پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دیواندره استان کردستان ، واقعاً احسن

  6. حسينعلي علي عابدي می گوید

    باسلام خدمت فرمانده کل نیروی انتظامی جناب آقای حاج حسین اشتری درگذشت نابهنگام پدر عزیزتان پیرغلام وشاعر اهل بیت شادروان استاد مرتضی اشتری رابه شما وخانواده محترمتان وعموم مردم عزاداراستان اصفهان تسلیت وتعضیت عرض می نمائیم وبرای شماوخانواده گرامیتان ازدرگاه ایزدمنان طلب صبروشکیبائی راخواهانیم ازطرف انجمن صنفی وکلیه رانندگان شهرستان شهرضا

  7. خدا می گوید

    چرا یک افسر پلیس ازلحاظ حقوق ومزایا باسابقه ۱۳سال خدمت از نگهبان درب آموزش وپرورش کمتر میگیرد مگر خدا کاری کند وقالیباف برمی گشت

    1. reza می گوید

      کسی به فکر من و تو نیست برادر. فقط یاد گرفتند پرسنل رو به تقوی و قناعت تشویق کنند هر چند خودشون بهتر می دونند که وقتی فقر به خونه ای وارد شد ایمان از اون خونه خارج میشه. اگر اون افسر پلیس راه با این حقوق که کرایه خانه هم نمی شود رشوه نگیرد باید شک کرد. خدا از احمدی مقدم نگذرد. ۱۰ سال سازمان درجا زد. این همه …. و اون اتفاقات بنیاد تعاون که هنوز عواقب اون کامل رو نشده محصول خدمات شایسته ایشان بود!!!!

  8. عبدالحسن می گوید

    سلام سردارمختصرعرض کنم بنده با۱۸سالخدمت بدون هیچ محکومیت از خدمت معافشدم ولی کسانی که پارتی دارند باچندتخلف ومحکومیت خدمت میکنندبادلیل ومدرک ثابت میکنم جواب زن وبچه های من را چه کسی میدهدحاضرم درملاقات حضوری باجنابعالی توضیح دهم مدرک ودلیل نداشتم حاضرم طبق قانون بابنده رفتارشودممنمنم منتظر جواب میمانم

  9. Moein می گوید

    سلام خدمت جناب آقای اشتری ببخشید میشه مدت آموزشی ورود به نظام رو کمتر کنین؟ یا لااقل اونایی واسه بار دوم وارد نظام میشن دیگه آموزشی نرن..خدارو خوش نمیاد این همه دوری و سختی از خانواده…خواهش میکنم