باز کردن تضمینی خطوط مسدود شده وایبر با ۸۰ هزار تومان

0

در ماه‌های گذشته بسیاری از کاربران وایبر در دنیا با مشکل مواجه شده و از سوی این شرکت (وایبر) برای آنها پیامی ارسال می‌شود، مبنی بر آن که به دلیل فعالیت‌های تبلیغاتی و تجاری یا مشکوک بودن به ارسال و انتشار بدافزارها، صفحه افراد در معرض مسدودسازی قرار دارد.  اما در این میان صحبت‌های بسیاری از کاربران که دچار چنین مشکلی شده‌اند گویای آن است که فعالیت غیر مجازی در این فضا انجام نداده‌اند اما به هرحال برای ارسال بدافزارها راه‌های متعددی وجود دارد و گاهی می توان ویروس‌ها و بدافزارها را در قالب یک عکس یا فایل ویدیویی حتی به طور ندانسته ارسال کرد.
در چنین شرایطی شماره فرد برای وایبر شناخته شده است و دیگر نمی‌تواند از سیم کارت خود برای فعالیت در این نرم افزار استفاده کند .
حال در ایران برخی کاربران به تازگی پیامک‌هایی دریافت می‌کنند که در آنها ادعا شده است: «وایبر تخصص ماست. باز کردن تضمینی خطوط مسدود شده وایبر». براساس این  پیامک که در آن هیچ نامی از فرد یا شرکتی برده نشده و تنها به ذکر یک شماره موبایل اعتباری اکتفا شده است، ادعا می‌شود با ٨٠هزار تومان راهکاری برای حل این مشکل پیدا شده است. در این زمینه برخی افراد که مدعی برطرف کردن این مشکل هستند این گونه اعلام می کنند که از طریق شیوه‌های هکری این امکان را دارند که ظرف مدتی بین ٢٠ دقیقه تا نهایتا ۴ ساعت بتوانند به راحتی این مشکل را برطرف کنند.
در تماسی که با یکی از فعالان این حوزه گرفته شده این گونه عنوان شد که افراد می توانند با یک تماس ساده، شماره خط مسدود شده وایبری خود را اعلام کنند تا پس ازمدت زمانی کوتاه وایبر آنها مجددا فعال شود.همچنین اینگونه عنوان می‌شود که ابتدا فرآیند نصب مجدد این نرم افزار انجام می‌شود و پس از آن فرد ملزم به پرداخت هزینه‌ای معادل ٨٠ هزار تومان خواهد بود، البته جای این سوال هم وجود دارد که اگر فردی پس از راه اندازی مجدد وایبر خود اقدام به واریز مبلغ درخواست شده نکند چه اتفاقی خواهد افتاد که طبیعی است دراین شرایط شرکت مذکور نسبت به مسدودسازی مجدد شماره اقدام خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ