کتاب شعر لیلا اوتادی به چاپ دوم رسید!

1

«در بهشتی که کلاغ نیست، مترسک هم نیست»؛ این عنودن دفتر شعری است از بازیگر سینما و تلویزیون، لیلا اوتادی که کمتر از یک ماه پیش به بازار کتاب آمد و حالا به چاپ دوم رسیده.

همسر لیلا اوتادی نامزد لیلا اوتادی کتاب لیلا اوتادی عکس زیبا لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی اشعار لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی

در کنار هر کدام از شعرهای اوتادی، طرح هایی از ایلیا تهمتنی نیز چاپ شده که گاهی تقارنی نسبی با نوشته مؤلف دارد و گاهی نیز ساز خود را می زند. البته طرح های کتاب جذاب تر و حرفه ای تر از شعرها هستند.

«در بهشتی که…» در واقع بیشتر دل نوشته های یک بازیگر یا تلاش های او برای شاعری هستند تا شعر. گاهی این تلاش ها رنگ و بوی شعر می گیرند و گاهی نیز شبیه نثرهای پلکانی می شود؛ مثل این شعر: «شب سرد بود/ او مرد بود…» در هر حال خانم بازیگر در این کتاب تنها از نام خود به عنوان شخصیتی سرشناس مدد گرفته والا انتشارات مروارید که در چاپت کتاب های شعر بزرگان این عرصه، شهره است بعید بود چنین کتابی چاپ کند.

همسر لیلا اوتادی نامزد لیلا اوتادی کتاب لیلا اوتادی عکس زیبا لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی اشعار لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی

سر و شکل و ظاهر کتاب البته بسیار شکیل و مناسب است اما کیفیت اشعار خانم بازیگر به پای آن نمی رسد. با تمام این اوصاف، کتاب ایشان بعد از گذشت کمتر از یک ماه از انتشار، به چاپ دوم رسیده است و این نشان می دهد مردم همچنان نسبت به انتشار کتاب های چهره های سرشناس عرصه سینما و تلویزیون علاقه نشان می دهند و آن را می خرند.

بازیگران نیز در این سال ها بیشتر به ورود به عرصه ادبیات تمایل نشان داده اند. از انتشار کتاب های داستان و ترجمه بگیر تا چاپ دفترهای شعر. البته به نظر می رسد چاپ دفاتر شعر بیشتر شده است. در سال های اخیر افسانه بایگان و اندیشه فولادوند به انتشار کتاب شعرشان اقدام کرده اند. ماه اخیر هم دفتر شعر لیلا اوتادی به چاپ رسید که در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید. حالا هم کتابی از الهام پاوه نزاد چاپ شده با عنوان «هشت صبح هشت اسفند». این کتاب دفتر شعری است سروده این بازیگر که مراسم رونمایی آن چندی پیش انجام شد. به احتمال زیاد این کتاب نیز به لحاظ فروش، سرنوشت لذتبخشی برای مؤلف رقم خواهد زد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. قیبشس می گوید

    بهتره اسم کتابش را بذاره (XX شعر)