تقابل محمدرضا گلزار و باران کوثری در خشکسالی و دروغ

0

باران کوثری برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سینمای ایران از سی­ وسومین جشنواره فیلم فجر به جمع بازیگران دومین فیلم سینمایی پدرام علیزاده کارگردان جوان سینمای ایران باعنوان «خشکسالی و دروغ» پیوست.

همسر محمدرضا گلزار همسر باران کوثری بیوگرافی آیدا کیخایی ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج باران کوثری

فیلمبرداری قسمت­های مربوط به فصل زمستان این فیلم از چند روز آینده در تهران آغاز می­شود و در ادامه و پس از تعطیلات نوروز  با اضافه شدن چند بازیگر مرحله جدیدی از فیلم که مربوط به فصل بهار است، جلوی دوربین می­رود.

پدرام علیزاده با اعلام این خبر به صبا گفت: بعد از دریافت پروانه ساخت «خشکسالی و دروغ»، پیش تولید این فیلم را آغاز کردیم و طی چند روز آینده فیلمبرداری بخش زمستان و سکانس­های خیابانی و عبوری مربوط به روزهای پایانی و آخر سال، انجام خواهد شد.
علیزاده درباره بازیگران فیلم جدید­ش افزود: پیش از این حضور محمدرضا گلزار و آیدا کیخایی به­ عنوان بازیگران این فیلم قطعی شده بود و باران کوثری جدیدترین بازیگری است که در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

همسر محمدرضا گلزار همسر باران کوثری بیوگرافی آیدا کیخایی ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج باران کوثری
وی یادآور شد: باران کوثری در دو اجرای قبلی نمایش «خشکسالی و دروغ» نیز حضور داشت. فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» نیز بر اساس اقتباس و برداشتی آزاد از همین نمایشنامه توسط محمد یعقوبی نوشته شده است.
تهیه­کنندگی این فیلم بر عهده سید غلامرضا موسوی رئیس شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران است و داستان آن در طول یک سال روایت می­شود و به همین دلیل در هر چهار فصل سال نیاز به فیلمبرداری خواهد داشت.
باران کوثری که پیش از این نیز یک بار دیگر در جشنواره بیست ­و­پنجم فیلم فجر برای فیلم «خون بازی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سینمای ایران شده بود سال جدید را با حضور در فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» آغاز خواهد کرد. همچنین آیدا کیخایی در نمایش «خشکسالی و دروغ» نیز حضور داشت و برای بازی در این نمایش کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر سال انجمن بازیگران خانه‌ تئاتر ایران شد.
نمایش «خشکسالی و دروغ» چندین بار توسط محمد یعقوبی روی صحنه رفته است. این نمایش آخرین بار با بازی احمد مهرانفر، باران کوثری، سحر دولت­شاهی، علی سرابی و آیدا کیخانی اجرا شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ