شناسایی هکر بازی Clash of Clans در استان فارس

0
شاکی که پسری ساکن شهرستان فسا است مدعی شد مدتی است شخصی ناشناس با دسترسی غیر مجاز به بازی اندرویدی کلش آو کلنز Clash of Clans وی را هک نموده.
هک کلش آو کلنز هک Clash of Clans دانلود کلش آو کلنز دانلود Clash of Clans

 فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس امروز از کشف پرونده دسترسی غیر مجاز به نرم افزار بازی اندرویدی در گوشی تلفن همراه خبر داد.
سرهنگ محمدی گفت:در این پرونده که شاکی آن پسری ساکن شهرستان فسا است مدعی شد مدتی است شخصی ناشناس با دسترسی غیر مجاز بازی اندرویدی Clash of Clans (بازی استراتژیک گروهی تحت شبکه اینترنت) وی را هک نموده و اقدام به ایجاد تغییر و اختلال در این نرم افزار کرده است.
وی افزود: پرونده در این خصوص تشکیل شد و مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد جیمیل و گوشی تلفن همراه وی مورد نفوذ قرار گرفته و عکس های شخصی نیز از گوشی تلفن همراه وی خارج شده است.
این مقام انتظامی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد هکر اقدام به فروش بازی شاکی نموده است که با استفاده از اقدامات فنی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا هکر شناسایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا در این خصوص هشدار داد: کاربران اینگونه نرم افزار ها باید خرید خود را از فروشگاه معتبر انجام داده و همواره با رعایت نکات حفاظتی دسترسی اینگونه افراد را به منظور سوء استفاده از اطلاعات شخصی محدود نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ