کتک‌کاری در تمرین پرسپولیس،درگیری در تمرین استقلال

0

شاعر می‌گفت؛ «شنبه روز بدی بود، روز بی‌حوصلگی. . . » اما این شنبه برای فوتبال ایران جدا از اینکه روز بدی بود، روز جنجال و دعوا هم از آب درآمد. . . دیروز در تمرین استقلال و پرسپولیس جنجال‌هایی به وقوع پیوست که تکان‌دهنده بود.

در تمرین استقلال، جاسم کرار سه بار جنجال راه انداخت و با یک خبرنگار درگیر شد. او در سه مقطع مختلف نسبت به حضور این شخص در کمپ استقلالی‌ها واکنش نشان داد. یک بار فیزیکی با او درگیر شد، بار دیگر داد و هوار راه انداخت و بار دیگر از راه دور فریاد زد از کمپ برو بیرون!

در تمرین پرسپولیس هم محمدرضا خانزاده و علی علیپور بر سر تصاحب توپ درگیر شدند که تکل علی علیپور را محمدرضا خانزاده با سیلی جواب داد و علیپور به خاطر جوانی‌اش ترجیح داد به همبازی خود که این روزها یکه‌بزن پرسپولیس شده و ظرف چند روز با عباس‌زاده و او درگیر شد، جوابی ندهد.

اوج هنر هر دو سرمربی هم این بود که یکی خبرنگاران را دور خود جمع کرد و گفت چرا می‌روید سمت اتومبیل بازیکنان(!) و دیگری عکاسان را فراخواند و با التماس از آنها خواست عکس درگیری دو بازیکن را به روزنامه‌ها ندهند! به این می‌گویند دیسیپلین! آن سیلی‌ها را هم فوتبال خورد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ