اقدام بی شرمانه خواستگار ناکام با دختر مورد علاقه‌اش

0
مردی جوان که پس از شنیدن جواب رد از خانواده دختر مورد علاقه اش، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در فضای مجازی کرده بود، توسط پلیس فتای شهرستان سقز استان کردستان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سقز در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس فتای شهرستان سقز با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آن پلیس قرار گرفت.
سرهنگ “جمال سلمانی” افزود: در تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده مشخص شد، اخیرا فردی ناشناس با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی، عکس های دختر و سایر اعضای خانواده وی را در فضای مجازی منتشر نموده است.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت های موجود، بدون فوت وقت پیگیری پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، عامل انتشار دهنده این تصاویر در شهرستان سقز شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سقز اضافه کرد: متهم که مردی جوان است، در جریان تحقیقات فاش کرد به دختر خانواده شاکی علاقمند بوده و از وی خواستگاری کرده است، اما با توجه به مخالفت خانواده او، برای گرفتن انتقام و همچنین تحت فشار قرار دادن خانواده مذکور، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اعضای خانواده کرده است.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در پایان تحقیقات با تکمیل پرونده، متهم با دستور مقام قضایی و به اتهام هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی روانه زندان شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ