تمام فیلم‌ های سینمایی شبکه یک در عید نوروز + جزییات فیلم ها

0

شبکه اول سیما ۱۴ فیلم ایرانی و خارجی را برای پخش در نظر گرفته است که هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن می‌روند.

معراجی‌ها

معراجی‌ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود. پندار اکبری، محمدرضا شریفی نیا، اکبر عبدی، محمود عزیزی، رضا رویگری، حمیدلولایی ، مهران رجبی، برزوارجمند و علی صادقی از بازیگران این فیلم هستند که روز اول فروردین ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

۴۷ رونین

فیلم های عید نوروز جدول پخش شبکه یک جدول پخش برنامه های تلویزیون

این فیلم به کارگردانی کارل رینچ و محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکاست. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ارباب آسانو که با ملازمانش برای شکار به جنگل رفته است با خود پسر بچه دو رگه ای به نام شای را به کاخ می آورد. شای همبازی دختر ارباب آسانو به نام میکا می شود و آنها در کنار هم بزرگ می شوند. ارباب شوگان که ارباب کل ژاپن است تصمیم می گیرد تا در کشور سفر کرده و در مناطق مختلف با سایر اربابها تجدید عهد کند به همین دلیل قصد سفر به ایالت ارباب آسانو را می کند. کیانو ریوز، هیروکی سانادا وکو شیباساکی از بازیگران این فیلم تاریخی و مبارزه ای هستند. فیلم «۴۷ رونین» روز دوم فروردین به روی آنتن می رود.

ظهر روز سوم

فیلم تلویزیونی «ظهر روز سوم» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی زهرا اسحاقیان است که در آن پدرام شریفی، لیندا کیانی، فریبا جدی‌کار، بهاره ریاحی، بهزاد داوری، فرج گل سفیدی، علی مردانه، شهاب زارع و فرشاد مجیدی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که آسیه؛ مادر آمنه، امید و آرزوست که به بیماری کلیوی مبتلاست و تحت دیالیز است. بیماری مادر حاد و نیاز فوری به پیوند کلیه دارد اما بودجه خانواده نمی تواند خرید کلیه را تامین کند. آمنه بارداراست، آزمایش آرزو منفی است و امید تنها گزینه پیوند، سالهاست که تمام تلاش خود را صرف مسابقات دوچرخه سواری نموده و اکنون نزدیک مسابقات تیم ملی، امید در یک قدمی قهرمانی است. سوم فروردین ساعت ۱۶ زمان پخش این فیلم سینمایی است.

روشنای حقیقی

کارگردان این فیلم مجید سروینی و محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه اول سیما است. روشنای حقیقی داستان کمال و رحیم، دو برادری است که سال‌هاست با هم اختلاف دارند، اما فرزندان آنها برای برگزاری یک مسابقه قرآنی، دوستی صمیمی با هم برقرار می‌کنند که همین دوستی باعث ماجراهای بین این دو برادر می‌شود. مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی، حسین شمس وحسن رستمانی از بازیگران این فیلم هستند که روز چهارم فروردین از شبکه یک سیما پخش می شود.

مسیر سنگی

این فیلم آمریکایی در سال ۲۰۱۴ و به کارگردانی اسکات فرانک ساخته شد. این فیلم در ژانر پلیسی است و در آن لیام نسون، دان استیونس و دیوید هاربور بازی کردند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک کارآگاه الکلی به نام مت اسکادر در تعقیب چند سارق آنها را به ضرب گلوله می کشد. در این بین دختر بچه ای که بصورت اتفاقی در محل حادثه بازی می کرده نیز با نشانه گیری اشتباه او گلوله می خورد و کشته می شود. او تحت شوک و عذاب وجدان ناشی از این ماجرا الکل را ترک کرده و در گروههای ترک اعتیاد به الکل شرکت می کند. در آنجا او با پسری به اسم پیتر آشنا می شود که می خواهد به برادرش کنی کمک کند که …. این فیلم روز پنجم فروردین حوالی ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می شود.

نابخشوده

فیلم نابخشوده محصول سال ۲۰۱۳ کشور ژاپن است که سانگ ایل لی آن‌را کارگردانی کرده است. موضوع این فیلم خانوادگی است و در آن کن واتانابه، جون کونیمورا و شیوری کوتسونا ایفای نقش کردند. در خلاصه داستان فیلم نابخشوده آمده است: کینو دخترک خدمتکاری است که در روستای واشیرو در یک مهمانخانه کار می کند. دو مرد مسافر که در مهمانخانه اقامت کرده اند به اتهام کم کاری او را به شدت کتک زده و با چاقو روی صورتش خطی می اندازند تا درس ادبی به او داده باشند. اوکاچی که سردسته خدمتکارهاست پس از اطلاع از این موضوع به حمایت از کینو پرداخته و جایزه ای هزار دلاری برای سر دو ضارب تعیین می کند. جوبی که در گذشته به جوبی مرگبار معروف بود به همراه دوستش کینگو برای گرفتن جایزه هزار دلاری راهی جاده می شوند تا دو ضارب را بیابند.

ته چین

این فیلم تلویزیونی از تولیدات گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما است که مهدی حسینی وند آن را کارگردانی کرده است. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام فروغ و مرتضی است که بعد از سالها زندگی مشترک به علت مشغله کاری مرد، ارتباط عاطفی اش با همسرش بسیار کمرنگ شده است اما بروز اتفاقی برای فروغ موجب می شود مرتضی به زندگی علاقمند شود. رضا بهبودی، بهناز جعفری، هستی مهدوی فر، دانیال محمودی نیا از بازیگران فیلم تلویزیونی ته چین هستند که روز جمعه هفتم فروردین پخش خواهد شد.

پلیس بازی

این فیلم به کارگردانی لوک گرینفیلد، محصول ۲۰۱۴ کشور آمریکاست که در آن جک جانسون، دیمن وایانز و راب ریگل بازی کردند. در خلاصه داستان این فیلم که موضوعی کمدی و پلیسی دارد آمده است: رایان و جاستین دو دوست هستند که در شهر لوس آنجلس زندگی کرده و کار و بار درستی ندارند. جاستین در یک شرکت طراحی بازی های کامپیوتری مشغول است اما در کار خود موفق نیست و رایان هم در آرزوی این است که بازیکن فوتبال شود اما راهی برای رسیدن به آرزویش نمی یابد رایان و جاستین در یک مهمانی شرکت کرده و در آنجا لباس پلیس‌ها را به تن می کنند. فیلم سینمایی پلیس بازی روز هشت فروردین ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش می شود.

سرقت خاموش

این فیلم فرانسوی محصول سال ۲۰۱۳ است که داستانی پلیسی دارد. این فیلم را فیلیپ گودیئو کارگردانی کرده و در آن فرانسیس کلوزت، بولی لانرز و کورین ماسیرو نقش آفرینی کردند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تونی موزولون افسر امنیتی بانک است که در بخش جابجایی پولها کار می کند. او که مردی جدی و دقیق است با همسر رستوران دار خود به نام ماریون زندگی می کند. او که از فشار کار خسته شده است تقاضای مرخصی می کند اما رئیسش با مرخصی او موافقت نمی کند. از طرفی او متوجه می شود که رئیسش برای سایر همکارانش حقوق و مزایای بیشتری قائل است . علاقه مندان می توانند فیلم سینمایی سرقت خاموش را روز یکشنبه نهم فروردین از شبکه یک سیما ببینند.

سر به مهر

فیلم سینمایی سر به مُهر نام فیلمی به کارگردانی هادی مقدم دوست است. در این فیلم بازیگرانی نظیر لیلا حاتمی، آرش مجیدی و خاطره اسدی ایفای نقش کردند.این فیلم داستان دختر تنها و خسته‌ای است که زندگی اش را در وبلاگ اش می نویسد و توسط برادر دوستش از او خواستگاری میشود و صحبت های اولیه ازدواج را انجام میدهند.او که نماز نمیخوانده بنا به شرایط زندگی شروع به خواندن نماز کرده الان شهامت اینکه به خواستگارش نماز خواندن خود را بگوید خجالت میکشد. که در آخر فیلم بازگو میکند انتخاب نام سر به مهر برای این فیلم دارای ایهام است که هم اشاره به نماز خواندن دارد و هم اشاره به این رازی است که تا آخر فیلم سر به مهر باقی می‌ماند. این فیلم دهم فروردین ساعت ۱۶ پخش می شود.

سامورایی آشپز

این فیلم محصول سال ۲۰۱۳ کشور ژاپن است که یوزو آساهارا آن را کارگردانی کرده و در آن آیا یتو، کنگو کورا، و کیمیکو یو بازی کردند. در خلاصه داستان این فیلم خانوادگی آمده است: هارو دختر جوانی است که در یک عمارت اربابی به عنوان آشپز و پیشخدمت کار می کند. او بسیار باهوش است و استعداد ویژه ای در آشپزی دارد. یک سامورایی آشپز به نام دنای از هارو برای پسرش یاسونوبو خواستگاری می کند. هارو قبول می کند و پس از ازدواج به شهر یاسونوبو نقل مکان می کند. یاسونوبو که مجبور به این ازدواج شده است ابتدای رابطه خوبی با هارو برقرار نمی کند. او که از آشپزی بیزار است می خواهد یک سامورایی مبارز باشد و با عده ای از سامورایی‌های منطقه برعلیه ارباب وقت شورش کند. هارو تلاش می کند تا با آموزش رمز و راز آشپزی علاقه و توجه همسرش را به دست آورد اما این کار بی‌فایده است. زمان پخش فیلم سینمایی سامورایی آشپز روز سه شنبه یازدهم فروردین است.

“چ”

این فیلم به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم داستان دو روز از زندگی مصطفی چمران را در شهرستان پاوه به تصویر می‌کشد. دکتر چمران از طرف دولت موقت ماموریت پیدا می‌کند به پاوه برود و درگیری داخلی به‌ وجود آمده در آنجا را خاتمه دهد. سه رأس درگیری موردنظر را مردم پاوه، کردهای جدایی طلب و رزمندگان پاسدار تشکیل می‌دهند. چمران با تکیه بر نگاه عرفانی و بینش صلح‌جویانه‌اش، هم باید در برابر جسارت و میل به عدالت‌طلبی اصغر وصالی به عنوان فرمانده پاسداران مستقر در پاوه مقاومت کند و هم دکتر عنایتی به عنوان رئیس کردهای شورشی را قانع کند که دست از درگیری بردارد. این فیلم روز چهارشنبه ۱۲ فروردین به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

کوهنورد

این فیلم محصول سال ۲۰۱۳ کشور روسیه است که آرشو هارتونیان آن را کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک گروه خلافکار به سرکردگی شخصی به نام الکساندر تعدادی الماس گرانبها را سرقت کرده و در منطقه ی صعب العبور وکوهستانی پنهان می کنند. الکساندر پس از پنهان کردن الماسها برای آن که کسی جز خودش به الماسها دست نیابد، تمام افراد گروهش را به قتل می رساند ولی خودش دستگیر شده به ۲۵سال زندان محکوم می شود. از سوی دیگر یک کوهنورد حرفه ای به نام سرگی به اتهام قتل غیرعمد به زندان میافتد . الکساندر که که اکنون در پایان سال محکومیتش است پس از آزادی با گروگان گرفتن نامزد سرگی او را وادار به همکاری با خود می کند. این فیلم روز پنج شنبه ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

کیش و مات

این فیلم موضوعی کمدی دارد که کاظم راست گفتار آن را نویسندگی و کارگردانی کرده است. کیش و پات داستان زندگی زوجی جوان را روایت می کند که قرار گذاشته اند۵۰ سال زندگی مشترکشان را با خوشبختی پشت سر بگذارند، اما به محض اینکه ازدواج می کنند بعد از شش روز کارشان به جدایی می کشد. با این حال به توصیه یک دکتر آنها ابتدا تصمیم می گیرند برای سفر ماه عسل به شیراز بروند تا اینکه در سفر اتفاقی برایشان رخ می دهد که … در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد آئیش، نیما فلاح، متین گودرزوند، جمشید فروزانی، نادر شهسواری و قاسم بی طرف ایفای نقش کرده اند. این فیلم در آخرین روز تعطیلات یعنی جمعه ۱۴ فروردین از شبکه یک سیما پخش می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ