«العربیه» در عربستان جنجال به پا کرد + عکس

0

شبکه العربیه چند روز گذشته در یکی از حساب های تویتری خود با نام العربیه (وابسته به عربستان سعودی)، خبری را به این شرح اعلام کرد: «روستای کرغول در استان صلاح الدین آزاد شد تا روستاهای آزادشده از عناصر داعش وهابی به ۱۷ روستا برسد».

فعالان وهابی عربستان پس از این اتفاق، از طریق شبکه اجتماعی تویتر به شبکه العربیه حمله کردند و این شبکه را صهیونیستی خواندند.

فعالان رسانه‌ای سعودی از پادشاه عربستان ملک سلمان خواستند که شبکه العربیه را تعطیل کند و عنوان کردند که این شبکه یا استفاده از سیاست‌های زیرکانه‌، به دنبال تخریب چهره وهابی‌های عربستان است.

همچنین فعالان وهابی مدعی شدند که شبکه العربیه در راستای منافع ایران و شیعیان فعالیت کرده و برای مقابله با تحقق طرح صفویِ(!) ایران در منطقه کم کاری می‌کند.

علمای وهابی شیوخ وهابی شبکه العربیه حامیان داعش اخبار داعش

آنها در ادامه از انتقادات شبکه العربیه از فعالان وهابی عربستان و توجه این شبکه به الازهر نیز انتقاد کردند.

مدیران شبکه العربیه نیز در واکنش به این فعالان، بیان کلمه وهابی برای توصیف داعش را خطایی فردی از سوی یک کارمند اعلام کردند و گفتند که این اتفاق در آینده تکرار نخواهد شد.

گفتنی است، شبکه العربیه از شبکه‌های زیرمجموعه شرکت MBC وابسته به شاهزاده ولید ابراهیم از شاهزادگان عربستانی بوده که مقر اصلی آن در شهر دبی واقع در کشور امارات است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ