ابراهیم تاتلیسس خواننده ترکیه ای در کما + عکس

0
خواننده سرشناس ترکیه بعد از عمل جراحی بر جمجمه اش، هنوز به هوش نیامده است.
«ابراهیم تاتلیسس» Ibrahim Tatlıses که برای جراحی به میامی امریکا سفر کرده بود، روز ۹ مارس به منظور خارج ساختن یکی از استخوانهای شکسته شده جمجمه مورد عمل جراحی ۵ ساعته قرار گرفت. هر چند که بنا به گفته جراح وی، عمل انجام شده روی تاتلیسس موفقیت آمیز بوده است اما وی هنوز به هوش نیامده و در کما به سر می برد.

همسر ابراهیم تاتلیسس خواننده ترکیه ای بیوگرافی ابراهیم تاتلیسس Ibrahim Tatlıses
ابراهیم تاتلیسس خواننده معروف ترکیه در سال ۲۰۱۱ مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد. در پی یک مداوای طولانی، حال وی بهبود یافت اما یکی از قطعات استخوان جمجه اش که در خلال حادثه، شکسته بود، بعلت خطر حیاتی در خلال عمل جراحی خارج نشد. وی برای عمل دوباره، برای خارج کردن استخوان شکسته، اول هفته ماه فوریه سال جاری راهی آمریکا شد.
همسر ابراهیم تاتلیسس خواننده ترکیه ای بیوگرافی ابراهیم تاتلیسس Ibrahim Tatlıses

ابراهیم تاتلیسس (به ترکی استانبولی: İbrahim Tatlıses) (به کردی: İbrahim Tatlıses) (متولد ژانویه ۱۹۵۲ در شانلی‌اورفه)، از خوانندگان مشهور ترانه‌های ترکی کشور ترکیه است. مردم در ترکیه نام ایبو را هم برای او استفاده می‌کنند. امپراتور لقب متداولی برای او است، , وی در شهر اورفا زاده شده است. پدر او عرب و مادر او کرد تبار بوده است .

تاتلیسس با ترانه‌های ترکی‌اش مشهور شده ولی گهگاه به عربی و کردی نیز ترانه‌ای خوانده است. وی علاوه بر این، یک تاجر، رستوران‌دار، سازنده شوهای موسیقی تلویزیونی و فعال در زمینه گردشگری است و کانال تلویزیونی مخصوص به خود به نام «تاتلی‌سس» دارد. وی در پروژهای ساخت‌وساز در کردستان عراق نیز درگیر بوده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ