مدرسه‌ای در انگلیس که دختران تروریست صادر می‌کند + عکس

0
چهار نفر از پنج دختری که به تازگی توسط نیروهای امنیتی انگلیس از سفر “جهادی” به سوریه باز داشته شده اند، در همان مدرسه ای درس می خوانند که پیش از این سه دختر فراری به سوریه در آن درس می‌خواندند.
زندگی در انگلیس زن داعش دختر داعش حامیان داعش اخبار انگلیس

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مقامات انگلیسی اعلام کردند که ۴ دختر از ۵ دختری که هفته گذشته توسط دستگاه امنیتی از سفر “احتمالی” به سوریه منع شدند، به همان مدرسه ای می روند که پیشتر، دختران فراری به سوریه در فوریه (بهمن ماه ۹۳) در آن درس می خواندند. دختر پنجم هم در خانه درس می خوانده و به مدرسه نمی رفته است.

هفته گذشته، دادگاه عالی لندن به ۵ دختر ۱۵ تا ۱۶ ساله اجازه خروج از انگلیس را نداد، زیرا این نگرانی وجود داشت که آنها به تروریست های داعش در سوریه ملحق شوند؛ اما نام مدرسه ای که در دختران در آن درس می خواندند، اعلام نشد.

اما رسانه های انگلیسی این هفته با ارائه درخواستی به دادگاه عالی، خواهان اعلام نام مدرسۀ آنها شد و این موضوع را با منافع عمومی مرتبط دانست.

زندگی در انگلیس زن داعش دختر داعش حامیان داعش اخبار انگلیس

سرانجام دادگاه مقرر کرد که نام مدرسه “بثنال گرین آکادمی” واقع در منطقه “تاور هامیلتس” لندن که تاکنون ۷ دختر از آن به داعش پیوسته یا برای این هدف تلاش کرده اند، اعلام شود.

این مدرسه محل تحصیل سه دختر انگلیسی به نام های خدیجه سلطانه (۱۷ ساله)؛ شمیمه بیگم (۱۵ ساله) و امیره عباسی (۱۵ ساله) بود که در فوریه (بهمن ماه) گذشته پس از فرار از منازل خود در شرق لندن، با یک هواپیمای ترکیه ای به استانبول – گذرگاه ورود تروریست های اروپایی به سوریه- رفتند و از آن پس خبری از آنان به دست نیامده است.

زندگی در انگلیس زن داعش دختر داعش حامیان داعش اخبار انگلیس

خدیجه سلطانه (۱۷ ساله)؛ شمیمه بیگم (۱۵ ساله) و امیره عباسی (۱۵ ساله) که به داعش پیوستند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ