جنجال یک بیلبورد در خیابان های تهران + عکس

6

اواسط بهمن ماه بیلبوردهای تبلیغاتی جدید «اسنوا» در خیابان‌ها و بزرگراه‌های پایتخت اکران شد. شرکت ایران نوین به عنوان مجری این طرح شعار «روی ما حساب کنید» را برای این تبلیغات انتخاب کرده است.

تا اینجا همه چیز یک ایده عادی در تبلیغات محیطی محسوب می‌شود اما شیوه عکاسی و تصاویری که از آن استفاده شده حاشیه جدیدی را در شبکه‌های اجتاعی به وجود آورد.

همجنس‌بازها همجنس بازان ایران عکس همجنس بازی شرکت ایران نوین بیلبور تبلیغاتی اسنوا

با توجه به عکس عجیب استفاده شده، بعضی از کاربران فضای مجازی طراحان این ایده را به ترویج همجنس گرایی متهم کردند. بعضی هم نوشتند توریستهای خارجی با دیدن این تبلیغات لوازم خانگی گمان می‌کنند ما حامی ازدواج همجنس گرایان هستیم.

خلاصه، کار آنقدر بالا گرفت که بابک برزویه، عکاس این پروژه مجبور به پاسخگویی شد و در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «اگرچه جواب ابلهان خاموشی است اما چقدر باید یک تفکر کثیف و پلید باشد که ایده به این زیبایی با این همه انرژی مثبت را به همجنس بازی تشبیه کند… آیا این فرد نام خود را ایرانی می‌نامد؟»

البته متنی که ایشان منتشر کردند مثل عُرف رایج در شبکه‌های اجتماعی پر از غلط‌های املایی و انشایی بود که از یک فعال رسانه طبعا انتظار نمی‌رود و باید آن را به حساب عصبانیت شدید آقای برزویه گذاشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. ناشناس می گوید

    این نظر مسخره رو اولین بار افرادی در فضای مجازی مطرح کردند که افکار مسخره و البته غربی دارند.
    خیلی نظر مسخره ای هست. چون با توجه به تیزر تلویزیونی اینها همون کارکنان اسنوا هستند.

  2. سمیرا می گوید

    وا چه ربطی داره!!!

  3. ایرانی می گوید

    این عکس کاملا تبلیغ همجنسگرائی هست

  4. علی می گوید

    به نام خدا
    سلام . راست میگه کاملا شک نکن که این عکسش صد در صد تبلیغ همجنس گرایی است چون اگه این کارکنان اسنوا تنها بودن حرفی نبود ولی دو تا بچه اونم هر دو پسر ۳۰۰ درصد تبلیغ همجنس گرایی خوب این بابک برزویه یعنی عقلش نکشید که اخه مرتیکه لااقل یک زن و یک دختر میزاشتی که بهتر بود باید این بیلبورد جمع بشه از سطح شهر هرچه زودتر بهتر چون پایتخت کشور هست اون کشوری اسلامی من موندم با چه عقلی این مسئولین اجازه دادن این تبلیغ همجنس گرایی رو نصب کنن یکم واقع گرا باشین آقایون و …

  5. اسما می گوید

    واقعا متاسفم واسه ی افکارپیر مردم کشورم همجنسگراها مثه بقیه ادمای عادی حق رندگی دارن من ک هیچ تبلیغی تو عکس نمی بینم حتی اگ تبلیغم باشه ب ما ربطی نداره بهتره هرکی رندگیشو بکنه

  6. مریم می گوید

    از کی تا حالا همچین عکسهایی معنیش یعنی تبلیغ همجنس گرایی؟؟پس لطفا آقایان با دوستان و پسر بچه ها عکس نگیرن چون ممکنه بعضی ها که افکار مریض دارن فکرشون منحرف بشه . همین افکار مزخرف باعث شد که رویایی ژاپن شدن رو به گور ببریم چون ی عده دوس دارن هر چیزی رو به ی چیز نامربوط وصل کنن