تیراندازی به کاروان «راهیان نور» در شوش!

1

فرماندار شهرستان شوش ایجاد هر گونه مزاحمت برای کاروان های راهیان نور در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت:شایعه تیراندازی به سمت اتوبوس های راهیان نور در شوش کذب بوده و واقعیت ندارد.

شایعه تیراندازی به سمت کاروان راهیان نور در شهرستان شوش و منطقه عملیاتی فتح المبین روز یکشنبه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گسترش یافت.

رضا نجاتی افزود: تردد کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی فتح المبین و کرخه در شهرستان شوش در امنیت کامل و در فضایی با نشاط معنوی و استقبال گسترده راهیان نور در حال انجام است.

وی همچنین پیرامون اقدام چند تن از اراذل و اوباش و تیراندازی در آیین تشییع جنازه در شهر شوش در روز یکشنبه گفت: به دنبال تیراندازی هوایی چند نفر موتورسوار و با توجه به اعلام ممنوعیت این اقدام از سوی دستگاه قضایی، نیروهای انتظامی و امنیتی وارد عمل شده و این افراد موتورسوار تحت تعقیب قرار گرفتند.

فرماندار شوش بیان داشت: به دنبال عملیات تعقیب و گریز افراد مسلح موتور سوار توسط نیروهای انتظامی ، امنیتی و بسیج ، عده ای از اراذل و اوباش نیز در حمایت از افراد متخلف تحت تعقیب وارد صحنه شده و اقدام به پرتاب چوب و سنگ به سمت ماموران انتظامی کردند.

نجاتی با اشاره به متواری شدن این افراد در جنگل حاشیه رودخانه کرخه برای فرار از دست ماموران، از دستگیری هشت تن از اراذل و اوباش ساعتی پیش توسط ماموران انتظامی و امنیتی و بسیج خبر داد و گفت:سایر افراد متخلف نیز شناسایی شده و بازداشت خواهندشد.

وی همچنین از سرعت عمل دستگاه قضایی و تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج به خاطر شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش تقدیر کرد.

کریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز شایعه حمله به کاروان راهیان نور را تکذیب کرد و گفت:بازدید راهیان نور در امنیت کامل از مناطق عملیاتی فتح المبین و کرخه در حال انجام است.

شهر شوش در شمال استان خوزستان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

مناطق عملیاتی فتح المبین و کرخه در شهرستان شوش با آغاز سفرهای نوروزی میزبان کاروان های راهیان نور از سراسر کشور می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. پولیوس می گوید

    کلا تو ایران از نظر…………. همه اراذل و اوباش به حساب میان جل الخالق