فرامرز آصف ، قهرمان ملی ایران چطور خواننده لس آنجلسی شد؟ + عکس

1
فرامرز آصف متولد دزفول ، قهرمان اسبق دوومیدانی ایران سال‌هاست که تبدیل به یک خواننده لس آنجلسی شده است.
فرامرز آصف خوانندهٔ سبک پاپ و ورزشکار سابق ایرانی است. وی مدال برنز بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران در رشته پرش سه‌گام را کسب کرده و حد نصاب ۱۶ متر و ۷ سانتیمتری او به مدت ۳۲ سال رکورد پرش سه‌گام ایران بود.
همسر یلدا آصف همسر فرامرز آصف خواننده لس آنجلسی بیوگرافی فرامرز آصف بیوگرافی بهرام افشارزاده
به نوشته سایت معروف بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها فرامرز آصف در تاریخ ۲۵ جولای سال ۲۰۰۳ میلادی با یلدا آصف ازدواج نموده است.وی در حال حاضر در ایالت کالیفرنیای آمریکا مقیم است.
بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال که هم‌دوره آصف است، در گفت‌وگویی با خبرآنلاین تعریف کرد که چگونه او از ایران رفت و خواننده شد.
افشارزاده در این مصاحبه گفت: «فرامرز آصف پسر تحصیلکرده ای بود که مدارج تحصیلی را تا بالاترین سطح گذرانده بود. ورزشکار خیلی خوبی هم بود . البته همان موقع هم ته صدایی داشت و کارهای هنری را هم دوست داشت. گاهی هم برای ما می خواند. البته وقتی این ها می روند خارج، جذب فضای آن فضا ها می شوند. به هر حال یک اتفاقاتی هم در آن سال ها افتاد.یکسری برخوردهای تند شد. این ها ورزشکار بودند ورفتند و بعد وارد فضاهای دیگری شدند. شاید اگر ما با رافت اسلامی بیشتری در راس ورزش کشورمان با قهرمان هایی از این دست برخورد می کردیم، می شد خیلی ها مثل آصف را هم برگرداند همین جا و کاری کرد که مواضع شان عوض شود.»
همسر یلدا آصف همسر فرامرز آصف خواننده لس آنجلسی بیوگرافی فرامرز آصف بیوگرافی بهرام افشارزاده
افشارزاده ادامه داد: «واقعا همه آنها عاشق کشورشان هستند اما افتادند در مسیر دیگری. خودشان هم می دانند هیچ جای دنیا برای شان ایران نمی شود. این ها بچه های همین آب و خاک هستند. خودشان می دانند هیچ جا برای شان ایران نمی شود. این که بین مردم خودشان باشند ، مردم برای شان فریاد بزنند ، شان شان را حفظ کنند و دوست شان داشته باشند. خارج از ایران ، کسی آنها را نمی شناسد. آنها شهروندانی معمولی هستند. یکی مثل آصف در رشته ورزشی خودش یک سرمایه بود. من کاری به ابعاد دیگر زندگی او ندارم. اما دیدید چقدر هم برای ورزش ایران خوب شد و هم برای خود محمد نصیری که توانستیم او را دوباره برگردانیم. محمد آمد تا بین مردمی باشد که دوستش دارند. راستش باز هم می گویم شاید اگر آن اوایل انقلاب کمی حواس مسئولان ورزش بیشتر جمع بود با رافت اسلامی بیشتری با افرادی مثل آصف برگزار می شد، او و امثال او نمی رفتند خارج از کشور.»
همسر یلدا آصف همسر فرامرز آصف خواننده لس آنجلسی بیوگرافی فرامرز آصف بیوگرافی بهرام افشارزاده
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهدی می گوید

    سلام به شما دوستان عزیز و خسته نباشین من از شما تقاضا دارم یک راه ارتباطی با آقای فرامرز آصف برای من مشخص کنید واقعا سپاسگزارتون میشم