پرونده تک خوانی نوشین طافی؛ جنجالی‌ترین مجوز فرهنگی در سال ۹۳

0
جنجالی ترین مجوزی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۹۳ صادر کرد، مجوزی بود که به آلبوم موسیقی خانم نوشین طافی داده شد.این اقدام موجی از تعجب و اعتراض مردم و مراجع تقلید را به همراه داشت.

همسر نوشین طافی دانلود آهنگ جدید نوشین طافی دانلود آلبوم جدید نوشین طافی بیوگرافی نوشین طافی

مردم و مراجع تقلید نسبت به این اقدام که از نظر فقه شیعه با اشکالات زیادی مواجه است ابراز مخالفت کرده و رسانه های زیادی به این مقوله پرداختند، با این حال توزیع این آلبوم موسیقی متوقف نشده و مجوز آن نیز لغو نشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم در پاسخ به انتقادهای وارد شده به انتشار بیانیه ای بسنده کرده و اعلام کرد: « وزارت ارشاد، مجوز انتشار هیچ گونه آلبومی در زمینه تک‌خوانی زنان ارائه نداده است.»

منظور جنتی از این حرف این بود که در این آلبوم تک خوانی صورت نگرفته و نوشین طافی به همخوانی با یک آقا پرداخته است؛ این در حالی بود که این آلبوم با تبلیغات گسترده و به نام خوانندگی طافی منتشر شده و عکس وی نیز به عنوان خواننده روی جلد آن چاپ شده است؛ همخوانی نیز  اگر صورت گرفته باشد، همخوانی یک مرد با تک خوانی نوشین طافی است، نه بالعکس.

همسر نوشین طافی دانلود آهنگ جدید نوشین طافی دانلود آلبوم جدید نوشین طافی بیوگرافی نوشین طافی
جنتی با شکستن تابوی خوانندگی زنان بعد از گذشت ۳۰ سال تبدیل به سوژه مورد علاقه شبکه های ماهواره ای و همچنین پرحاشیه ترین وزیر دولت روحانی شد.

گفتنی است وی با وجود اقدامات عجیب و هنجارشکنانه متعددی که در وزارت ارشاد انجام داده است، مکررا ادعا می کند که پیرو فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ و ارزش های دینی است!

منبع : جام نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ