قوی‌ترین مرد جهان به اردوی وزنه‌برداری دعوت نشد

1

محمدصادق محمدی امروز بیان داشت: تا برگزاری رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری در کشور لهستان، ۶۰ روز فرصت باقی مانده است.

وی گفت: کوروش باقری سرمربی تیم ملی برای اعزام وزنه‌برداران به لهستان، ۱۱ ملی‌پوش را به اردو دعوت کرد که دو وزنه‌بردار از مازندران هستند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران تصریح کرد: محمدرضا براری در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و بهادر مولایی در دسته فوق سنگین۱۰۵+ کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی در این پیکارها هستند.

محمدی در ادامه با بیان اینکه قوی‌ترین مرد جهان از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری به این اردو دعوت نشد، اذعان داشت: باید هر چه سریع‌تر مشکلات به وجود آمده بین بهداد سلیمی و فدراسیون از سوی مسئولان ورزش کشور و استان برطرف شود تا شاهد حضور دوباره بهداد در اردوی تیم ملی باشیم.

وی از برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در منطقه ارس خبر داد و افزود: تیم ملی تا اعزام به رقابت‌های جهانی لهستان در چند مرحله برای آمادگی وزنه‌برداران، اردو برپا می‌کند.

محمدی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در تهران و بجنورد گفت: یک هفته مانده تا آغاز رقابت‌های جهانی در لهستان، وزنه‌برداران به میزبانی بجنورد در خراسان شمالی اردو می‌زنند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران در پایان افزود: امیدوارم تیم ملی در رقابت‌های جهانی لهستان با درخشش ملی‌پوشان مازندرانی در کسب مدال تیمی، موفق شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. دوستار بهداد سلیمی می گوید

    کورش باقری کیه که نزاره داش بهداد بره تیم ملی
    اگه بهداد نره خودش که به زور راه میره میخواد رکورد بزنه؟