تجاوز جنسی ماموران پلیس عربستان به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه

150
در ایام نوروز ، دو مامور پلیس فرودگاهی عربستان سعودی ، به بهانه بازرسی بدنی در گیت خروجی، به دو نوجوان ایرانی تجاوز کرده اند.
فیلم تجاوز جنسی فرودگاه عربستان عکس تجاوز جنسی سوابق علی مرعشی تجاوز جنسی به زور پلیس عربستان
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه تجاور به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان در حال پیگیری است گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در این رابطه ورود نیافته است.علی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی را در این رابطه مطرح کرده ولی ما به این مسئله ورود نیافته‌ایم.وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و زیارت سوال کنید چرا که بنده در جریان جزئیات بیشتر این موضوع نیستم.

ظاهراً ماجرا از این قرار بوده است: گروهی از زائران ایرانی که ۲۷ اسفند ماه سال گذشته برای حج عمره به عربستان سفر کرده بودند، پس از به انجام رساندن مراسم حج قصد داشتند به ایران بازگردند. مأموران فرودگاه جده در گیت بازرسی توجه‌شان به دو نوجوان ایرانی جلب می‌شود. آن‌ها این دو جوان را از خانواده‌شان جدا می‌کنند و به بهانه بازرسی بدنی به اتاقکی می‌برند و به آن‌ها تجاوز می‌کنند.

دو جوان هنگامی که به نزد خانواده‌شان برمی‌گردند، آشفته‌حال و پریشان بوده‌اند. آن‌ها ماجرای تجاوز را به اطلاع خانواده‌‌شان می‌رسانند، پزشکی قانونی تجاوز را تأیید می‌کند و ظاهراً، چنانکه رسانه‌های ایران گزارش داده‌اند، پس از پیگیری مسئولان کنسولگری ایران در جده دو مأمور سعودی بازداشت می‌شوند.

اکنون پرونده دو نوجوان زائر در کمیسیون فرهنگی مجلس ایران طرح شده و قرار است که مسئولان ستاد حج و زیارت برای پاسخگویی به کمیسون فرهنگی مجلس بروند.

 

عضو خانواده قربانی اول:
یکی از اعضای خانواده قربانی اول درباره جزئیات این فاجعه در تماس با دولت بهار می گوید: «کاروان ما قرار بود ساعت ۱ بامداد هشتم فروردین ماه از فرودگاه جده به سوی تهران پرواز کند، در هنگام بازرسی، ماموران سعودی دو نوجوان ایرانی را به بهانه بازرسی بیشتر از کاروان جدا و به اتاقی منتقل کردند. شرطه عربستانی در اتاق اسلحه خود را پشت سر قربانی اول قرار می دهد و به فارسی به او می گوید فقط خفه شو و حرف نزن و عمل شیطانی خود را انجام می دهد. سپس قربانی اول را به بیرون می فرستند اما وی به دلیل و حشت زدگی و حیرت شدید هیچ چیزی به خانواده و مسئولین کاروان نمی گوید. در این حین شرطه های عربستانی به قربانی دوم نیز تجاوز می کنند و سپس او را به خارج از اتاق می فرستند. قربانی دوم اما ماجرا را برای خانواده و مسئولین کاروان می گوید، با اعتراض و سر و صدای خانواده و اعضای کاروان، ماجرا دهان به دهان می چرخد و زوار ایرانی در اعتراض به این جنایت از سوار شدن به هواپیما خودداری می کند.»

عضو خانواده قربانی اول می افزاید: «با تماس مدیر کاروان، مسئولان کنسول گری جمهوری اسلامی و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در محل حاضر می شوند، پزشکی قانونی در محل به بررسی وضعیت دو قربانی می پردازد و جنایت صورت گرفته را تایید می کند.»

 

عضو خانواده قربانی اول در شرایطی که بغض شدید مانع از سخن گفتنش می شود، می افزاید: «این بچه ها بعد از این اتفاق نمی دانستند چه باید بگویند، شرایط روحی شان بسیار وخیم است و حیثیتشان خدشه دار شده است، از شما خواهش می کنم نامی از کسی نبرید و از آبروی این بچه ها حراست کنید، من فقط به مسئولین می گویم غیرت داشته باشد، فکر کنید این دو نوجوان فرزندان خودتان هستند.»

وی با انتقاد شدید از تلاش یک خبرگزاری برای تکذیب جنایت رخ داده در فرودگاه جده، خاطرنشان کرد: «این جنایت رخ داده و قربانیان حی و حاضرند و پزشکی قانونی نیز در محل این مساله را تایید کرده است. مگر مورد تجاوز قرار گرفتن مایه افتخار و سربلندی است که قربانیان به دروغ آن را منتشر کنند و جار بزنند؟»

پدر قربانی اول:
پدر قربانی اول که جانباز دفاع مقدس است، نیز به خبرنگار دولت بهار می گوید: «مگر جایی امن تر از حرم امن الهی هم داریم؟ ما به آنتالیا نمی رویم، بچه هایمان را به جاهای آنچنانی نمی بریم، بچه هایمان را بردیم به یک مکان مکان مذهبی، بردیم به ام القرای اسلام، ماموران حکومتی عربستان، بچه های ما را ربودند و جنایت کردند، ابعاد این جنایت قابل شرح نیست. عوامل حکومت آل سعود بودند که بچه های ما را ربودند، آن ها مامور اجرای قانون بودند، ما در گیت بازرسی که نمی توانیم به آن ها بگوییم بازرسی نکنید، وقتی می گویند می خواهیم بازرسی بیشتری انجام دهیم، نمی توانیم مخالفت کنیم، شما چه می دانید آن ها چه نیتی دارند، بچه هایی را که سن پایینی داشتند بردند و درب اتاق را قفل کردند…»

پدر قربانی اول خاطرنشان می کند: «بچه های ما به عنوان یک ایرانی مسلمان مورد تعدی قرار گرفتند، حالا مسئولان کشور ما در برابر این اتفاق می خواهند چه کار کنند؟ اولا باید این بچه ها را نجات دهیم، من نگران ایمان بچه ها هستم، من بچه ام را در شرایطی بردم به حرم امن الهی که مومن بود و با این وضع او را بازگرداندم. این بچه یک کلام به من نمی گوید، اما من می دانم در درون او چه می گذرد. من عاشق کشور و نظامم هستم، ما دوستدار رهبر عزیز انقلاب هستیم، من در دفاع مقدس با دشمن متجاوز جنگیدم تا به ناموس ایرانی تجاوز نشود. من همه مسئولان کشورمان را دوست دارم چون همه شان را خودمان انتخاب می کنیم، رفتار شرطه های عربستانی، یک دشمنی با ایرانی مسلمان بود، خواستند تحقیرمان کنند، خواستند ملت ما را تحقیر کنند، می دانید که سعودی حمله کرده است به یمن، خواستند عقده گشایی کنند، با ما مثل دشمن رفتار کردند.»

روایت دو شاهد عینی دیگر
دکتر «ک»، پزشک حاضر در کاروان به خبرنگار دولت بهار می گوید زوار ایرانی پس از اطلاع از این فاجعه، اقدم به اعتراض می کنند و تا روشن شدن وضعیت، سوار هواپیما نمی شوند. وی می گوید بعضی از ماموران سعودی نیز در واکنش به این اعتراضات، از اعضای کاروان عذرخواهی می کنند. دکتر «ک» خاطرنشان می کند که مجازات این عمل شنیع در عربستان اعدام است اما بعید می داند که این حکم درباره دو مامور جنایتکار اجرا شود. او خواستار پیگیری وزارت خارجه و حفاظت بهتر سازمان حج و زیارت از زوار ایرانی است.

دکتر «الف»، دیگر پزشک حاضر در کاروان نیز می گوید زائران ایرانی برای چند ساعت از سوار شدن بر هواپیما خودداری کرده اند. وی می گوید پلیس سعودی به خاطر معطل شدن زوار ایرانی از آن ها عذرخواهی کرده است! دکتر «الف» به خبرنگار دولت بهار می گوید: «تجاوز به دو نوجوان ۱۵-۱۶ ساله ضربه روحی بسیار هولناک و جبران ناپذیری است، از وزارت خارجه و و مسئولان سازمان حج و زیارت خواستار برخورد قاطع با ماموران سعودی هستیم، بدون شک مجازات این جنایت، اعدام است، این یک بی احترامی و بی حیثیتی برای همه ایران است.»
لازم به ذکر است هویت و فایل صوتی مصاحبه شوندگان نزد دولت بهار محفوظ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 150 )
  1. وحید 43 ساله می گوید

    مرگ بر آل سعود و وهابی های بی دین عربستان
    شما را بخدا به مردم شریف ایران بفرمائید از …. چرا که ….به بمب تبدیل شده بر سر مسلمانها و شیعیان بحرین و عراق و سوریه می ریزد.
    به امید روزی که علما و مراجع دینی ما تا نابودی آل سعود …. کنند.

  2. علی می گوید

    نظر بنده این است باتمام اعضای فوتبالشان که در ایران هستند را وسط ورزشگاه ازادی ان کار کثیف را انجام دهیم تا درس عبرتی برای انها باشد. علی از قزوین

    1. حسین می گوید

      ببین من هم موافقم. اسم نویسی کنید تا اعضای گروه بدرقه اعراب مشخص شوند. ….

    2. ناشناس می گوید

      ابن چه فرمایشیه؟ مگه ما داعش هستیم؟ هر کاری باید از طریق قانون انجام و پیگیری بشه. باید سفیر احضار یا اخراج بشه و سطح روابط دو کشور پایین بیاد و حج عمره متوقف بشه و شاید تظاهرات هم لازم باشه. ولی تجاوز به فوتبالیستا در ملاعام؟!

    3. مهدی می گوید

      برات متاسفم بدبخت

  3. مرگ بر ... می گوید

    بابا یه ماه حج نرن ملت نمیمیرن که
    این همه پول ریختیم تو جیب …. چی شد؟ یه ماه کمتر
    بذارین به غلط کردن بیفتن
    اون دو تا بنده خدا مگه این جنایتو یادشون میره
    تاوانشو کی باید بده
    اگه تحریم نکنین ایرانی نیستین

    1. حسین می گوید

      عمرا تحریم کنند. احتمالا ….

  4. نوشین کاظمی می گوید

    متاسفم برای ایربها رانیهایی که این همه محتاج همه در کنار خودشون دارن پولهاشونو میبرن تو جیب … خانواده قربانی که جانباز دفاع مقدس بود گفت ما بچه هامونو انتالیا نبردیم آقا اگه هر کشوری برده بودی این رفتارو با عزیزت نمیکردن حالا بازم ملت برن حج ۹۰% مردم برای تظاهر میرن نه برای ……….؟؟؟

  5. مجتبی می گوید

    تخصیر خودمونه روزی بود عرب ها از ایرانی ها … خاک توسر ما شده خبر نداریم حالا هی برین انجا دسته دسته پول خرج کند

  6. محمد می گوید

    مگه دفعه اوله? …. حالا این یکیش صداش درومده. حالا هی زن و بچتونو بفرستید حج. غیرت ایرانی دبیگه مرده. وگرنه اگه یه ارزن غیرت داشته باشیم دیگه عربستان نمیریم. یه ارزن.

  7. مهدی دمرچلی می گوید

    اگه مسئولین ، این تعرض فاجعه آمیز رو نادیده بگیرن ، و اقدام جدی و قاطع نکنن ، دیگه از این به بعد جان و ناموس ایرانی ها در عربستان در امان نخواهد بود.

  8. nader می گوید

    ای خداوند ……ما این مصیبت بزرگ را به کجا ببریم ؟ ای کاش مرده بودم و اینچنین خبری را نمی شنیدم ای مسئولین مملکتی … همین الان به عربستان کثافت التیماتوم میدادید که یا آن دو ابلیس آدم نما را تحویلمان دهد یا منتظر …من اولین نفری ام که برای … ثبت نام خواهم کرد ای خالق مهربان آن دو پسر معصوم بی گناه را دریاب

  9. محمدرضا.شهرری می گوید

    خدالعنت کنه … نباید بهشون رحم کردخودمون رو بزاریم جای خانواده هاشون

  10. آذر می گوید

    از ماست که بر ماست

  11. Mamadj می گوید

    …. روزی تو جهان واسه خودش اقایی میکرد اما الان چی !!!! …. !!!

  12. عبدالصمد حجازی می گوید

    با سلام بنده بارها به حج تمتع و عمره مشرف شده و با بعثه همکاری داشته ام، حقیقتا تحقیر زائران ایرانی امری جدید نیست، اما این عمل شنیع و غیر انسانی آن هم نسبت به دو نوجوان در فرودگاه پدیده ای تازه است و باید مسئولان قاطع تربرخورد کنند.
    در شرایطی که …. و بیکاری در کشورمان امان را از بسیاری از مردم و به ویژه جوانان بریده است، چرا برای امری مستحب(عمره مفرده) باید اینقدر هزینه شود؟
    با وقوع این اهانت از سوی مأموران بی عفت سعودی، بر مسئولان کشورمان است هر چند به صورت موقت عمره را تعطیل کنند.

  13. مارال می گوید

    برادر کفنپوشم .سلام.حالت خوب است.قضیه تجاوز دو مامور رسمی عرب در رسمی ترین مرکز دولتی عربستان یعنی گیت بازرسی فرودگاه عربستان را شنیدی؟رگ غیرتت باد نکرد؟مثل اینکه رگ غیرت تو هم انتخابی کار میکند؟اگر این تجاوز توسط مامور اسراییلی به یک نوجوان فلسطینی شده بود الان تو صف ثبت نام برای اعزام به غزه بودی.راستی اگر بمیریم هم کم است.کجایند آن دلواپسان که برای یک قدم زدن ظریف با کری طلب مرگ میکردند.آیا الان وقت مردن نیست.کجایند آن فتوادهندگانی که با دیده شدن چند تارموی زنان و هم آوازی زنان فتوای وااصفا میدادند.حاجی زیارت قبول .خوب پسرت را بردی تا معنویتش را تکمیل کند.تو اگر غیرت داشتی مگرفرودگاه را ترک میکردی.باور کنید هیچ تظلم خواهی نخواهد شد چون زمزمه ها بلند است که ماموران عرب گفته اند این بار اولمان نیست.حتی با زایران زن ایرانی هم اینکار را کردیم. ولی ما تا بحال عکس العملی ندیدیم. حاج آقا زیارت قبول .سعیکم مشکور.

    1. آرش می گوید

      خیلی عالی نوشتی ، ازشما دوست عزیز وهموطن تشکر می کنم.

    2. نگین می گوید

      درود بردوست عزیزم مارال .ایشان حرف ۹۰%مردم ایران را بیان فرمودند

    3. حامد نظری می گوید

      از ماست که بر ماست
      ….

    4. حمید می گوید

      درود بر تو ای خواهر گرامی

  14. ارش می گوید

    قدیم حج را انسانهای بزرگ انجام میدادند الان دختر وپسر وکل افراد خانواده به این سفر میروندباید این اتفاق پیش بیاد

  15. حسین می گوید

    این فقط یک تجاوز یا یک بی ادبی نیست. این تحقیر یک ملت است و مطمئن باشید که متاسفانه در نهایت با یک عذر خواهی به فراموشی سپرده خواهد شد…. متاسفانه…. برای اینکه ما مسلمانان برای حج مستحب حاضریم هر بهایی را بپردازیم…. به هر قیمت…. تحقیر و توهین و …. متاسفانه متاسفانه…

  16. ستار می گوید

    آقایان …. بگویید بگویید که ثواب هزاران مستحب به یک واجب نمیرسد حج عمره مستحب است ن واجب

  17. کوروش می گوید

    …. این رفتار که با ما میشه واقعاً در شان ماست؟ ایرانی، به دست … این چنین تحقیر بشه و مورد تجاوز قرار بگیره؟ …..

  18. کوروش می گوید

    ننگ است … خوار چنین خش بکشد
    خش روی نجابت سیاوش بکشد
    ای کاش خشایار شبی برگردد
    تا خاک ریاض را به آتش بکشد

    1. علی می گوید

      رحمت خدا بر شعرت از ته دل من که یک جوان ۳۰ ساله ایرانی هستم نوشتی

  19. حمید می گوید

    اگه یه فلسطینی بود … بودی براش

    1. ستاره از کرج می گوید

      شصت پای فلسطینی زخم بشه تا یک ماه اخبار روزه ولی ناموس خودمون تو کشور ی که مدعی خادمین حرمین شرفین هستن لکه دار شده اصرار داریم که چیزی نشده چرا اخبار ضد ونقیضه خانواده هاشون میگن شده مسولین میگن خواستند ولی نشده چقدر طول کشید تا کنسول بیاد فرودگاه وچقد طول کشیدتا … دو بچه رو … با عقل جور در نمیادکه بگیم چیزی نشده ما هم مادریم خانوادشون باید درک بشن

  20. مجتبی می گوید

    واقعا نمیدونم فکر کنم ما هویتمونو گم کردیم نسل …. ایرانی بودن فرهنگ ایرانی همه داره جایگزین میشه
    ….

  21. مولوی می گوید

    سلام علیکم
    واقعا برای کشور عربستان متاسفم
    سرزمین وحی را تبدیل کردند به سرزمین شیطان
    آقا خواهشا اقدام عاجل
    این ماجرا باید به گونه ای رسانه ای بشه که توی دنیا ابروشون رو ببریم
    ولی رسانه های ما و شماها همه ساکتید
    شایعه شده که مامورای عربستان گفتند این بار اول ما نبوده و قبلا هم این اتقافات افتاده و ما اقدامی ندیدیم
    لطفا سکوت نکنید
    حتما تا مدتی حج عمره را تعطیل بکنید

  22. پویا می گوید

    باید اعدام بشوند در خضور مسئولین ایرانی و خانواده های این نوجوانان ….. ایران اگر کوتاهی کنه برای … متاسفم… تجاوز حکمش اعدام هست. تمام

  23. حسن می گوید

    به خدا که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم

  24. alireza kkoo می گوید

    ببینید این … چه سودی برای این کره ی خاکی داشتند. …ای کاش می شد نفت رو از این عربهای…گرفت. ببینیم تو این … ها بدون نفت چه… می توانستند بخورند. …..تمام بد بختی خاور میانه تقصیر این … ببینید کدام کشور به غیر از کشور های عربی درگیری باهم دارند

    1. حسام ترک قشقایی می گوید

      حرف حق جواب نداره

  25. مهران می گوید

    جده هم شد مکان…
    غمگینم ….

  26. بهارک می گوید

    سلام بنده هم با قربانیان و خانواده محترمشان احساس همدردی و همدلی میکنم ….

  27. مهدی می گوید

    … از زمان… به تجاوز به ناموس خودشون معروف بوده … حالا ما از کی انتظار داریم اگر به قولی غیرت در رگ ایرانیا است چرا سازمان حج زیارت به همه میگ …. واقعا … خیلی دلم برا پدر نوجوانا سوخت لعنت بر ال سعود

  28. رضا می گوید

    تمام این بی حرمتی ها به خاطر عدم اقتدار دستگاه دیپلماتیک ماست که نمیتونه از شهروندان خودش حمایت کنه! ….

  29. سیما می گوید

    خب نرید مگه مجبورین پاشین برین تو کشور این .. کثیف.اگه دلتون میخواد برین زیارت برین مشهد والا از خونه خودتونم دلتون با خدا باشه خدا قبول میکنه…

  30. رضا می گوید

    کشور ما شده مثل یه آدم بی پول و ضعیف که فقط بازو گنده کرده ولی … نداره . …؟؟…………… هر چند از ماست که بر ماست.

  31. کوروش می گوید

    اقایون مسئول گیرم که مردم نفهمند و بخوان برن به زیارت اخه شما که میدونین به وهابیت نمیشه اعتماد کرد شما هم پایگاه محکمی تو عربستان ندارید چرا میزارید مردم برن چرا ممنوع نمیکنید حداقل تا ال سعود کثیف ونوکر صهیونیست سر کاراست ممنوع بشه

  32. کوروش می گوید

    لعنت بر وهابیت ولعنت بر ال سعود

  33. شاپور می گوید

    دیگر حج نروید بروید جماران بروید جماران جمکران مشهد ..خوبتان شد پول وناموس باهم دادید .

  34. دخو می گوید

    مرگ بر آل سعود فاسد و غاصب حرمین شریف و فرزند نامشروع صهیونیست

  35. حسین می گوید

    ای خدایا این …ی کثیف و از زمین بردار.بخدا وقتی این خبرو خوندم گریم گرفت.لعنت بر هرچی ….. این … نجس ابروی هرچی مسلمون بردن ..تورو خدا به این سفر نرید .جایز نیست …

  36. کفن پوش می گوید

    باو زود باشین یه کاری کنین.اگه این دو تا ….و اعدام نکنین خودمون به طور خود جوش به ….

  37. آبتین می گوید

    به گرد کعبه میگردی پریشان

    که وی خود را در آنجا کرده پنهان

    اگر در کعبه می گردد نُمایان

    پس بگرد تا بگردیم…. بگرد تا بگردیم

    در اینجا باده مینوشی

    در آنجا خرقه می پوشی …

    چرا بیهوده میکوشی؟

    در اینجا مردم آزاری

    در آنجا از گنه عاری

    نمی دانم چه پنداری !!!

    در اینجا همدم و همسایه ات در رنج و بیماری

    تو آنجا در پی یاری؟!؟!؟؟!

    چه پنداری؟؟…..کجا وی از تو میخواهد چُنین کاری؟؟

    چه پیغامی که جز با یک زبان، گفتن نمی داند!!

    چه سلطانی که جز در خانه اش خفتن نمی داند!!

    چه دیداری که جز دینار و درهم از شما سفتن نمی داند!!

    به دنبال چه میگردی که حیرانی؟؟؟

    ……………………….. خرد گم کرده ای شاید نمی دانی؟؟ ………………………… ..

    ……………………….. خرد گم کرده ای شاید نمی دانی؟؟ ………………………… …

  38. ایرانی می گوید

    بنظر من باید این دو پلیس رو بیارن ایران و در ملع عام بدترین شکنجه ای که وجود داره رو روشون پیاده کنن
    … و در اخر جسدشون رو اتیش بزنند و خاکسرشون رو بفرستن برای ال سعود

  39. نوید می گوید

    من هم به نوبه خودم این واقعه تلخ رو به همه ملت بزرگ و با تمدن ایران تسلیت میگم و خطاب به دو عزیز نوجوان هم وطن میگم اولا همیشه ذلیل و حقیر مرتکب جنایت می شوند و این اعمال از روی استیصال آنها است هر چند شما در این حادثه مورد ظلم این افراد حقیر واقع شدید اما در نزد خدای قادر قهار حج تان ماجور و نزد ملت همواره فرزند عزیز خواهید بود و غم به دل راه ندهید و بدانید خارج از هیاهوهای موقت خیلی از مردم عصبانی کشورمان، عزیزان گمنام و با درایتمان به زودی درس عبرتی به آن حقیران خواهند چشاند. به دوستانی که در سایت ها نظرات آتیشن میدهند میگویم اقدامات باید با پرهیز از احساسات باشد والبته به گونه ای که هوش از سر جهانیان ببرد

  40. Milad می گوید

    وقتی ملت همه به این معتقدند که با این وضع کسی به حج نره چرا مسئولان کاری نمیکنن؟؟

    یعنی راهی نداره؟؟ انقدر ؟؟ ک اونام باس… 😐

  41. عقرب هکر می گوید

    تا به روز ۸ به سعودی لعنت بشمررررررررر

  42. یه نفر می گوید

    بیچاره دو جوان و پدر و مادرش !!!!!! هر کاری هم بشود لطمه روحی اینها تا ابد هم پاک نمی شود.

  43. سعید می گوید

    ای بابا دلتون خوشه از این اتفاقا زیاد افتاده..سفیر ای عربستان مست زدند تو ایران یه ایرانی رو کشتن به کجا رسید که این برسه…

  44. مجتبی می گوید

    فقط میخوام بگم آخه حج رفتن ب چه قیمتی!!!
    … فکر کنید با بچه های خودتون همچین کاری کردن
    اگه غیرت دارین کاری بکنین
    کسی ک زیر ظلم و ستم سرخم کنه مسلمون نیس. حالا هر کی میخواد باشه

  45. دیووووووووونه می گوید

    اقایونننننننننننن داداشششششااااااااا

    هویییییییییییییییییییییی نامرداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ایران باسسسسسسس ماسسسسسسسسس
    یعنی کلشششششش ماسسسس ماسسسسس

    قمممممم باسسسس ماسسسس
    یعنیییییی کلش ماسسس ماسس

  46. reza می گوید

    درود به شرف اون نوجونی که پرده از عمل کثیف شرطه ها برداشت احتمالا مستمر بوده و تسلیت به غیرت مسعولین

  47. بهراد می گوید

    من یه پسر بیست ساله هستم. اول اینکه از وقتی این خبر رو شنیدم هر وقت به یادش می افتم اصلا اشکم بند نمیاد. انقدر این موضوع غم انگیز هست انقدر غم انگیزه که واقعا هیچ جبرانی هیچ انتقامی هیچ عملی نمی تونه جبرانش کنه. دوم اینکه به فرض اون دو تا حیوان رو اعدام کردن(که نمی کنن) از این به بعدش چی؟ روحیه از بین رفته این دو تا بچه چی میشه؟ اون به اصطلاح امیره پادشاه نمی دونم چیه عربستان میاد جلو تلوزیون عذر خواهی کنه؟ اصلا نخواستیم به دیدارشونم بره. این کار رو می کنه؟با کامنت گذاشتن و دلداری چیزی هم حل نمی شه. آه آه آه که فقط باید آه از نهاد کشید. باید پیگیری شه. پیگیرییییییییی.

  48. unknown می گوید

    واقعا که ادم فکرشم نمیکنه این فاجعه تو این کشور اتفاق بیفته. در حالی که این کار دور از انتظار هم نیست.
    اخه واقعا حج به چه قیمتی
    به راستی که هیچ جایی خونه آدم نمیشه

  49. مهری می گوید

    با سلام
    از طرف بچه های داراب اعلام می کنم:
    که هر گاه … را دیدم بلایی سرش در بیاورم که مادرش را نشناسد

  50. ramezani می گوید

    خدا لعنت کنه ال سعود را ،انشاالله نابود بشن،ما مردم ایران از مسئولین میخواهیم هر چه زودتر حق این دو نوجوان که هیچ فرقی با خانواده خودمان ندارند از این ال سعود کثیف بگیرند……..

  51. سعید می گوید

    پول در میاریم میدیم به این … های … .بعد هم اونا همون پول رو میدن بابت …. ایران.الانم خدا به داد این دو جوون برسه

  52. یه عاشق ابدی می گوید

    نامردی تااین حد که برای رفتن به حرم الهی و زیارت کردن در مسیر برگشت این بلا رو سر این دو بنده ی خدا بیارن خدا دنیا و اخرت این زیر دستای ال سعودو نیامرزه ملت غیور ایرلن ازاین کار زشت عربستانیا نمی گزره

  53. کاظم می گوید

    واقعا اگر ملت ایران سکوت کنند و مسئولان کاری انجام ندهند دیگر مسلمان بودن چه مفهومی دارد . اگر آن دو نوجوان آمریکایی بودند چگونه برخورد میشد .عمرا دولت آمریکا اینقدر طولش نمیداد .ملت ایرانیها با ظلم عربها سالها جنگیده اند ….. وقتی دلار میریزید تو جیب …. وحشی میشن امیدوارم ملت و دولت به اتفاق هم حج عمره را تعطیل کنند.بجای این که پولاشونو جیب … بریزند خرج محرومان و ایتام کنند

  54. ایرانی بد بخت می گوید

    لیاقت ما همینه
    قول میدم بهتون فردا تو فرودگاه امام این بلا رو سر تک تکمون میارن
    تو …. رو ازش میگرفتن تا بیاد بیرون تا حالا
    شده بود تیتر اول اخبار مملکت.
    اگه این نظر رو سانسور کنی واگذارت به خدا
    خودمون خودمون رو سانسور میکنیم که عربستان با خیال راحت
    اون بلا رو
    سرمون میاره و صداشم در نمیاریم
    احتمالا از حیا باشه؟؟؟؟
    این خط ————————–
    اینم نشون ***
    تو فرودگاه ایران منتظر این دسته اخبار باشین

  55. ایرانی می گوید

    سـلام بْـه همه
    این پیام از طرف من که یه جوون ایرانی هستم نوشته میشه
    اول این که متاسافم برای آن دسته از مردم کشور خودم که بعد از این اتفاق زشت اولین کاری کردن ساختن جوک بود!واقعا متاسفام و تاسف حاشا ب غیرتون حاشا به شما که ادعاتون میشه از نسل کورش کبیر هستینو عشق حسین ابن علی فقد تاسف که اینقدر تو لجن غرق شدید
    دوم اینکه اهای …. بی غیرت بی ناموس من زبونه تورو بلد نیستم چون نیازی بهش ندارم خدای من الله تو قلبمه توی وجودمه و تو ادم کثیف شناختی از خدا نداری،اهای … کثیف منه ایرانی تا الان اگر چیزی بهتون نگفتیم به حرمت امام معصممون بود که در خاک کشورهای ادم های کثیفی مثه شما خاک شدن،پاتون از گلیمتون دراز تر نکنید که جوون ایرانی اگه به غیرتش بَر بخوره اون وقت که……
    خواهشا من از هم وطنم اینه که اولین کسی که به زبان عربی و انگلیسی تسلط کامل داشت این متنو به این دو زبان هم بنویسه و به اخر همین متن اضافه کن و انقدر در فضای مجازی و پیج های کپی کنه تا به دست عرب های برسه
    ممنون
    یاعلی

    1. رضا می گوید

      عزیز خب اتفاقی نیافتاده جوک واسه حیواناتاتی ساختن که بوی از انسانیت نبردن …

  56. مهدي می گوید

    واقعا اگر کسی ایرانی باشد و خون پارسی در رگ داشته باشد به هیچ وجه به عربستان نمی رود تا با پول او آنها گردن کلفت تر بشوند و همچین کاری را به عمد انجام دهند..
    اگر این دو نوجوان اسرائیلی بودند الان خاک عربستان داخل توربه بود…

  57. شهرام می گوید

    همه ی انواع حج تا وقتی که آل سعود قدرت داره حرام بشه…

  58. صادق می گوید

    اگه مسولین تصمیمی دراین زمینه نگیرن غیرت ایرانی وشرف ملت رازیرسوال میبرن یک عرب پاپتی که حتی باپیامبرخدارفتارخشنی داشتن حالا درکناراوودرمکان حرم امن الهی جنین عمل فاحشانه ای انجام میدهند

  59. مهدی از کرج می گوید

    با درود به تمام کسانی که ایرانی هستند.نه کسانی که خود را ایرانی میخوانند. اگرغیرت دارید از ناموس و حیثیت ایران دفاع کنید . به گفته فردوسی : … هرچه باشد مرا دشمن است . کج اندیش و بد خوی و اهریمن است . ملت ایران فقط اشد مجازات آن دو مامور سعودی را خواستار است .

  60. مقصود می گوید

    غیرت را به مستحب نفروشید
    فعلا سفر به عربستان تحریم

  61. پوریا می گوید

    … مکه تو دل آدم مکه یعنی همسایه آدم مشکلی نداشته باشه هم وطن آدم مشکلی نداشته باشند …………………..

  62. مصطفی می گوید

    این به فاجعه ای چرا باید یکی به خودش جر ءت این کار رو بده باید هزار بار اینا رو اعدام کرد

  63. حسین می گوید

    من مندم چطور این خبر شنیدیم هنوز زنده ایم ….

  64. فرهاد می گوید

    بانهایت همدردی با دوستان وهموطنان عزیزم هیچ دردی بدتر از نادانی نیست خدا همه جاست نه در بین کافران خیلی وقت است در همه جا خدا هست غیر انجا ما نادانیم که باعقل جلو نمیریم … چقدر دیگه بلا باید سرمون بیاد تا بفهمیم

  65. هادی می گوید

    ازوهابیهایی که جوانهارابه خانه های خودنزدهمسران ودختران خود میبرندتابا انها …….. وبعدبتوانند از ان جوان استفاده جنسی کنند ازاینها کثیف تر مگر از خودشان به عمل بیاید

  66. شهزاد می گوید

    مرگ بر عربها بهترین کار را بابک فرمانده می کرده عرب را سگی بیش نمی دانست صفت شان را نشان دادند مرگ باد بر عرب مرگ باید سفارت عربستان را به اتیش کشید تا درسی باشد بهشون برادر ما ایرانی هستیم برتر و بهتر از همه ما می توانیم همه باید بیایند نباید ساکت بشینیم مرگ بر عرب

  67. علی می گوید

    سلام آقای روحانی شما که گفته بودید این دولت احمدی نژاد است که باعث تنش زدایی در منطقه به خصوص با دولی عربی حالا این تجاوز عربستان به ناموس ایرانی پاسخ میخاد یا شما بازم دنبال تنش زدایی هستید آقای روحانی … مطابق شأن ملت ایران خواستار برخورد با این متجاوزین باشید وسلام

  68. علی می گوید

    آقای رییس جمهوری این تجاوز اگر بدون پیگیری مجازات سنگین قرار گیرد شما حیثیت ملت ایران را زیر سوال میبرید خدایش مثل قبل ها با خنده جواب این ها ندهید که جرات آنها را بیشتر میکند

  69. ایلیا می گوید

    قربون مصلحت خدا برم مرکز اسلام ببین کجاست هر چی ضد اسلام و ضد شیعه و ضد دین هست تو مکه هستن تازه مکه رو گرفتن دستشون.!
    خدا ریشه کن کنه حکومت آل سعود رو

  70. حسين می گوید

    خدا ۱۲۴ هزارتا پیامبر فرستاد که اعراب رو آدم کنه ، آدم نشدن
    یعنی الان موقع اینه که نسلشون رو منقرض کنیم…
    مسئولین بی تفاوت نباشن
    سعودی ها رو باید له کرد

    1. رضا می گوید

      آفرین
      باید … رو نابود کرد

  71. حسين می گوید

    مرگ … اعراب وهابی کثیف عربستان

  72. کورد ایلام می گوید

    هموطنان عزیز ناراحت نباشید فرزندان کاوه آهنگر جواب این سگ صفتان پست فطرت را در کوبانی و شنگال و کرکوک داده اند. ….., و در عملیات آینده موسل کوردهای خون پاک حق همتباران ایرانی خود را با نوازش مجدد … خواهند گرفت در ضمن عکسهای فراوان از نوازش … اعراب داعشی در نبردهای سریکانی-کرکوک-شنگال و کوبانی موجود است که اینجا مجال نمایششون نیست! بژی کورد

  73. کورد ایلام می گوید

    حالا که اینطور شد باید …. شده دلبندانشان را از طریق عکس و فیسبوک به خانواده های کثیفشان هم نشان بدیم.

  74. فاطمه زهرا می گوید

    سلام،دلم درد میکنه آنقدر ک دارم دق میکنم،توروخدا شمارو جون عزیزاتون قسم میدم خرید حج مسئولین کاری کنید
    خدا گفته حج برای اوناییکه وضع اقتصادی شون خوبه واجبه اما ب همون خدا قسم این ماله سالها پیشه ن حالا ک خیلی آشکارا بی ناموسی میشه همون خدا راضی نیست شما برید مکه توروخدا ب حرفام فکر کنید التماستون میکنم نرید مکه!!!!
    مسئولین اینا باید جزای کارشونو بدن کاری کنید………

  75. مهدی باستانی می گوید

    رهبر عزیزم سلام ما آماده حکم جهادیم… باید نسل این اشغالها رو از روی زمین منقرض کنیم

  76. ک بابایی می گوید

    سلام بی مقدمه بگم اولا حج در خونه خود ادمه. ما این همه … و میلیونها جوان تحصیلکرده و ازدواج نکرده داریم، پولی که برای رفتن به عربستان خرج میکنید به این افراد کمک کنید که از رفتن به مکه واجبتر است. خیلی ها برای اسم و رسم و حاجی شدن به مکه میروند. خدا در دل ماست نه در عربستان و ….. ؛ عقلتون کجا رفته ،بابا دیگه بس کنید تا به کی این حقارت را تحمل کنیم. مردم برای دیدن خدا به عربستان میروند ؛ در صورتی که خداوند در خانه یتیمی که شب گرسنه سر بالین میگذارد در همسایگی حاجی ؛است . اری خداوند همیشه و همه جا با ماست .این چندمین پیامی است که در اینترنت منتشر کردم. فقط اینو به هموطنان خودم میگم و ان اینکه غیرت داشته باشید و ابروی ایرانی را بیشتر از این نبرید.

  77. mitra می گوید

    ببین به چه خفتی افتادیم که … ملخ خور لجن کثیف باید این کارو با ما بکنه.ولی دوستان ممکنه نقشه باشه تا ایرانی ها واکنش نشون بدن اون موقعه اسرائیل با عربستان یکی میشه و به ایران حمله میکنه

  78. amirrza می گوید

    آقا دیگه از این دلیل بهتر برای نابودی وهابیت کثیف
    ایران …. حسابشون رو بذاره کف دستشون اگه رهبری اجازه بدن ما تو دو ساعت عربستان رو با خاک یکی میکنیم
    مرگ بر آلسعود.

  79. علی می گوید

    ای ایرانی ها اگه غیرت دارین حج را حرام بدانید و از رفتن صرف نظر زیرا که به دو نوجوان ایرانی تجاوز نشده بلکه به غیرت همه کما ایرانی ها تجاوز شده.تحریم حج .

  80. جواد می گوید

    واقعا بی رحمن بازم برین عربستان!!!

  81. مصطفی می گوید

    باسلام ودعای خیر تنها خواسته ای که دارم راه حج عمره بسته شود ومحاکمه آن دو جنایت کار عربستانی انجام داده شود

  82. رجب پور می گوید

    رهبر عزیز بنده در دفاع جنگ تحمیلی شرکت کردم وسالها هم پشت خط هم مبارزه داخلی داشته ودارم واکنون برای مبارزه باوهابیت هم راه را ادامه خواهم داد مرگ بر وهابی خارجی وداخلی

  83. محمد می گوید

    این دو متجاوز عربستانی باید اعدام شوند باید از کوه پرتاب شوند باید حکومت ایران از عربستان بخواهد که انها را به ایران تحویل بدهند وایران انها را از کوه پرت کند طبق دین وسنت

  84. محمد می گوید

    توی همین عربستان اگر زنی زنای محصنه کند حکمش سنگسار است لواط کار هم حکمش سنگسار هست پس باید سنگ سار شوند

  85. هادی می گوید

    آماده ام در جواب به این بی حیثیتی که برای تک تک ایرانی ها به وجود آمده به دستور رهبرم قطعه قطه شوم. مسولان اعلام میکنم اگر پاسخ کوبنده ای به رژیم شیطانی ال سعود ندهید بی غیرتی خود را نسبت به ملت غیرت مند ایران نشان داده اید. وسلام

  86. امیر می گوید

    آخه چرا میرید مکه پولاتون رو میریزید تو جیب این کفار (وهابی) سوغاتی میخرید کالای چینی! چینی که توش همه مسلمانها رو میکشن! کجاش ثوابه؟؟ بخودتون بیایید شهرت تا کی؟؟

  87. لیلا می گوید

    ما توی اکثر چیزا اشتباه میکنیم من عاشق خونه ی خدا هستم بنظرمن مکه محل زیارت نه خرید وفروش خواهش میکنم همه ی مسئولین این ماجرا رو پیگیری کنن تا شاید نیت بد این ادم های کثیف برای همه ی جهان اشکار شه

  88. فرامرز می گوید

    بخدا قسم به همون قرآن قسم پول حجمون رو اگه خرج خانوادمون کنیم یا دست یک نیازمند رو بگیریم
    ثوابش خیلی بیشتره
    به امید ریشه کن شدن خاندان آل سعود به دست خودمان

  89. حجت می گوید

    اخه بچه را چه به مکه رفتن
    ایا واجب دینی است بچه که چپ وراستش رانمیشناسه بره کعبه یا همش شهرت و ریاست

  90. ارش می گوید

    ببین با حاجیامون چکار کردن دیگه مردم عادی چی میشه مرگ بر سعودی ها

  91. مجتبی می گوید

    به خاطر امام زمان حج نرید.دلم اتش گرفته.یا مهدی

  92. mo می گوید

    لعنت به هرچی … و وهابی حروم ز
    اده ی …زاده ی از … متولد شده
    این تو حین نیست واقعیته روشنه

  93. حسین می گوید

    سلام دوستان
    لطفا حرص و جوش بیخودی نزنین

    مسولین ما …
    از مسولین هیچ هیچ هیچ انتظاری نداشته باشین که با چهار تا کلمه عربستانی ها قول دادن پیگیری کنن ، … و مثل همیشه فراموش میکنن و بی خیالش میشن – میگین نه ؟ پس باشه تا ببینید

  94. مارتین می گوید

    عمو جون دیر بیدار شدی.همه رو ….. تو تازه میگی چرا؟ البته تو هم راست میگی ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازست ولی دیگه دندونی اسه ماهی خوردن نیستتت

  95. مصطفی می گوید

    باید تحریم کنیم حج رفتن و پول ریختن تو جیب عرب ها که آخرشم جوابمون این باشه….
    تازه آخرشم اخبار شبانگاهی نشون داد که چیزی به عرب ها نگید چون آرزوی همه ماست که بریم اونجا و اهل بیت ما هم عرب بودن!!!!!!!!!
    پس هرکاری بکنن لابد حق دارن؟؟؟!!!!
    مردیم از این همه سکوت……..

  96. سنندج می گوید

    این عربهای … خیلی پررو شدن. جدا اگه یه جایی گیرشئن بیاریم حسابشونو صاف میکنیم!!!!!

  97. ساوالان می گوید

    از دل بپرس که خدا کجاست دل میگه همه جا رفتن به مکه در این وضعیت چیزی نیست بجز کمک به داعشی های بی سفت

  98. فرامرز می گوید

    قبله دل را رها میکنید میروید …

  99. نگین می گوید

    بابابیان یه مکه تو ایران بسازیم
    کعبه نشانس که ره گم نشود

  100. متین می گوید

    خاک تو سرشون کنن عوضی هایه اشغال حیف نی مکه دسته همچین بی شرف هایی هست یکی به بچه ها خودشون همچین کاری کنه چکار میکنن قبل اسراییل اینا باید نابود شن