درآمد میلیونی روناک یونسی از حضور رونی کلمن (قهرمان بدنسازی) در تهران + عکس

1

«رونی کُلمن» قهرمان نامدار جهان در رشته بدنسازی و پرورش اندام که ۸ عنوان قهرمانی در مستر اُلمپیا (بالاترین سطح مسابقات حرفه‌ای بدنسازی) را در کارنامه دارد قرار است سوم اردیبهشت به همراه «بیگ رامی» دیگر قهرمان شاخص دنیا برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران به تهران سفر کند.

همسر رونی کلمن همسر روناک یونسی رونی کلمن در تهران بیوگرافی رونی کلمن بیوگرافی بیگ رامی

قرار است کلمن به همراه رمی در مدت زمان اقامت ۲ روزه‌ خود در تهران به صورت فشرده ۳ کلاس بدنسازی را برگزار کنند. این کلاس‌ها در حالی برگزار خواهد شد که برای نخستین بار بانوان ایران هم می توانند در این کلاس ها حضور داشته باشند و از آن جالب تر این است که سرپرستی بانوان در این کلاس ها را خانم روناک یونسی بر عهده دارد.

همسر رونی کلمن همسر روناک یونسی رونی کلمن در تهران بیوگرافی رونی کلمن بیوگرافی بیگ رامی

بازیگری که تجربه سال ها حضور در فیلم ها و سریال های ایران را دارد و حالا دومین بانوی بازیگر است که پا به عرصه ورزش می گذارد.پیش از این هدیه تهران بازیگر سرشناس سینمای ایران وارد رشته ورزشی ووشو شده بود.ظاهرا خانم یونسی با شرکتی که قرار است کلمن را به ایران بیاورد همکاری دارد و به همین دلیل سرپرستی بانوانی که در این کلاس ها شرکت می کنند بر عهده او است.

برگزارکنندگان این دوره آموزشی برای ثبت نام از علاقمندان به حضور در کلاس “رونی کلمن” مبالغ خاصی را تعریف کردند. صندلی‌های VIP این دوره از کلاس‌ها با مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این پکیج شامل حضور در صندلی‌های ردیف اول سمینار، عکس یادگاری با کُلمن و بیگ رمی، تی‌شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رییس فدراسیون و کلمن است.

همسر رونی کلمن همسر روناک یونسی رونی کلمن در تهران بیوگرافی رونی کلمن بیوگرافی بیگ رامی

پکیج B با قیمت ۸۵۰ هزار تومان شامل حضور در صندلی‌های ردیف‌های ابتدایی، عکس یادگاری با رونی کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

پکیج C با قیمت ۶۵۰ هزار تومان شامل حضور در صندلی‌‌های ردیف‌ وسط،‌ عکس یادگاری با کلمن، تی‌شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

پکیج D با قیمت ۵۵۰ هزار تومان شامل حضور در صندلی‌های ردیف انتهایی، تی‌شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

روناک یونسی در اینستاگرام مطلب ذیل را منتشر کرد

سلام دوستهای مهربونم
امروز طی جلسه ای با ریاست گروه های بین المللی پرشیا , آقای علی نجفی من بعنوان نایب رییس بخش امور بانوان منصوب شدم که این گروه در جدیدترین اقدام خود یکی از بزرگترین برنامه های ورزشی تاریخ کشور را در تهران برگزار خواهد کرد .
برنامه ای برای علاقمندان به ورزش و تناسب اندام با حضور اسطوره تکرار نشدنی ورزش جهان “رونی کلمن” و سنگین وزن ترین قهرمان زیبایی اندام جهان “بیگ رمی”. این برنامه در تاریخ سوم و چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. زهرا می گوید

    چه خبره !!!!!!!!!!
    یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومن برا صندلی ردیف اول …….
    واقعا ارزششو نداره این پول بهتره صرف یک بیمار سرطانی بشه تا عکس یادگاری با اشخاص شاخص