کار غیراخلاقی چند آتش نشان با یک زن کارمند ۲۳ ساله/ فیلمبرداری از تعرض جنسی در اوج وقاحت

1

پلیس تگزاس اعلام کرد: پنج آتشنشان یکی از کارکنان رستورانی در شهر وکساهاچی در جنوب تگزاس را در حالی مورد تعرض جنسی قرار دادند که همکار دیگر آنچه رخ میداد را فیلمبرداری میکرد.

واقعیت زندگی در آمریکا فیلم تجاوز جنسی عکس تعرض جنسی عکس تجاوز جنسی

بنا بر گزارش پلیس از میان افراد دستگیر شده پنج تن از آنان مرد بوده که در رده سنی ۱۹ تا ۳۰ سال قرار دارند و ششمین فرد دستگیر شده یک زن ۲۳ ساله است که آنچه در مقابل چشمانش انجام میشد را توسط دوربین یک گوشی تلفن همراه ضبط میکرد.

به گزارش پلیس پس ازدستگیری این افراد و احراز هویت دستگیر شدگان سرپرست و رییس این تیم آتشنشانی ستوان الک چیس میلر، ۲۸ ، کیسی جو استافورد،۳۰ ،پرستون پایروت، ۱۹ ، کیت ادوارد ویساوکووسکی، ۲۶، بلیک جرالد تاکر، ۱۹ و بریتنی لنه پارنر، ۲۳ اعلام شد.

به گفته قربانی این حادثه پس از شکایت از این افراد در حضور پلیس گفت همه چیز ناگهانی و دور از ذهن اتفاق افتاد. این افراد پس از وارد شدن به رستوران که در ساعت شلوغی نبود به سمت من حمله ور شدند و پس از ضرب و شتم وحشیانه بی شرمانه اهداف شیطانی خود را اجرا کردند.

واقعیت زندگی در آمریکا فیلم تجاوز جنسی عکس تعرض جنسی عکس تجاوز جنسی

پس از بازبینی این فیلم توسط پلیس هویت این افراد پس از شنیدن صدای آنان که گاها قربانی خود را با الفاظ زشت صدا میزند مورد تایید پلیس واقع شد.

طی بیانیه ای مقامات سازمان آتشنشانی هویت این افراد را در این سازمان تعریف نشده است اعلام کرد و این افراد با پوشیدن لباس های مامورین آتشنشانی و ایجاد هوییتی جعلی مرتکب این عمل وقیحانه شده اند.

میلر در حال حاضر با پرداخت ۷۵ هزار دلار تا برگزاری اولین جلسه دادگاه آزاد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. روزبه می گوید

    واقعا این ها چه موجودات کثیفی هستن؟