تجاوز داعشی ها به دختران خردسال ایزدی

0

یک روزنامه انگلیسی از ماجرای هولناکی درباره تجاوز عناصر گروه تروریستی داعش به دختران خردسال ایزدی پرده برداشت.

زن داعش دختر داعش جنایات داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش
عناصر گروه تروریستی داعش پس از به اسارت گرفتن زنان و دختران ایزدی، حتی به دختران کم سن و سال نیز رحم نکردند.

روزنامه “دیلی اکسپرس”در گزارشی به نقل از نیروهای امدادگر سازمانهای بین المللی نوشت: عناصر گروه تروریستی داعش دخترانی کم سن و سال را که برخی از ۹ ساله بودند، مورد شکنجه و تجاوز قرار داده‌اند.

گروه تروریستی داعش به تازگی صدها تن از زنان و کودکان ایزدی را پس از ۸ ماه اسارت، رها کرده است.

در این گزارش آمده است که نیروهای امدادگر، اردوگاهی را برای این آوارگان ایزدی ایجاد کرده و در تلاشند تا زنان و کودکان را از فشارهای روانی و آسیب‌های روحی و جسمی که به آنان وارد شده، برهانند.

این نیروهای امدادگر گفته‌اند که دختری ۹ ساله را یافته‌اند که پس از تجاوز دست کم ۱۰ تن از عناصر داعش به او، اکنون باردار است. آنان خاطرنشان کردند که این دختر بسیار کوچک و ضعیف است و امکان دارد هنگام به دنیا آوردن فرزندش، جان دهد.

بر اساس این گزارش، حداقل ۴ هزار دختر ایزدی در دست گروه تروریستی داعش اسیر هستند. هفته گذشته ۲۰۰ زن و کودک ایزدی از دست این گروه تروریستی رها شدند.

“یوسف داود” یکی از نیروهای امدادگر گفت: حتی عمل سزارین برای جان این دختر خطرناک است؛ و تجاوز عناصر داعش آسیب‌های روحی و جسمی فراوانی به این دختر وارد کرده است.

داود خاطرنشان کرد: داعش این گروه از زنان را به دلایل انسانی رها نکرده است، بلکه این گروه تروریستی قصد دارد با بازگرداندن این زنان و دختران نزد خانواده‌هایشان، به جامعه نیز شوک وارد کند.

داود اظهار داشت: نمی‌دانم این کودکان چه آینده‌ای خواهند داشت؛ زنان و دختران نوزادان خود را نمی‌خواهند؛ آنان رنج بسیاری متحمل شده‌اند و تنها خواسته آنان فراموشی این درد و رنج‌ها است.

این امدادگر بین المللی تأکید کرد: حتی اگر برخی از آنان ازدواج کرده بودند، در صورت بارداری همسرانشان دیگر آنان را نمی‌خواهند، و آشکار است که این نوزادان در جامعه پذیرفته نمی شوند؛ بعضی از زنان و دختران سعی دارند سقط جنین کنند ولی شرایط بهداشتی بسیار بد است، به صورتیکه احتمالا برخی از آنان هنگام سقط جنین می‌میرند.

دفتر امور ربوده شدگان ایزدی در “دهوک” هفته گذشته از رهایی حدود ۳۰ تن از ایزدی ها از دست گروه تروریستی داعش خبر داد.

این دفتر خاطرناشن کرد که هنوز بیش از ۳۵۰۰ مرد و زن ایزدی در اسارت گروه تروریستی داعش هستند، و طی ماه های اخیر بیش از ۹۰۰ نفر از دست داعش رهایی یافته‌اند.

منبع : العالم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ