چینی ها به ویلیام شکسپیر هم رحم نکردند! + عکس

0

یک نویسنده چینی برای شبیه شدن به ویلیام شکسپیر با پرداخت مبالغ سنگینی خودش را به تیغ جراحان سپرد.

هزینه جراحی پلاستیک عکس جراحی پلاستیک بیوگرافی ویلیام شکسپیر بهترین جراحی پلاستیک

آقای «ژانگ یی» نویسنده چینی دوست نداشت که فقط یک نویسنده خشک و خالی باشد بنابراین تصمیم گرفت هر طور که شده ظاهرش را مشابه «ویلیام شکسپیر» نویسنده معروف انگلیسی کند. بنابراین تمام پس اندازش را که حدود ۲۲۵ هزاردلار بود خرج کرد تا شبیه قهرمان دوران کودکی و الگوی خود شود.
عملیات تغییر چهره آقای « ژانگ یی» طی ۱۰ عملیات انجام شد که شامل جراحی پلک، بینی و جمع و جور کردن چهره بود که چندین ماه به طول انجامید. اما موهای سر آقای ژانگ بسیار پر پشت تر از شکسپیر است و کم کردن این موها می تواند به تشابه بیشترش کمک کند.
آقای نویسنده مانند شکسپیر در خانواده فقیر و سطح پایینی به دنیا آمد و پس از سال ها مبارزه و تلاش توانست به مرحله ای برسد که به یکی از نویسنده های محبوب چینی تبدیل شود. او تمام مخارج جراحی و لوازم آرایش مورد استفاده اش را از حق امتیاز کتاب های خود پرداخت کرده است. آقای ژانگ یی همین تشابه زندگی با شکسپیر را بهانه کرد و برای ادای احترام به قهرمان زندگی خود تصمیم گرفت خودش را شبیه او کند.
اقدامات آقای ژانگ یی روی صورتش چند وقتی است سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی کشور چین است و  عکس‌هایش در چند روز اخیر به صورت ویروسی در شبکه های احتماعی بارها بازنشر شده است و بسیاری از مردم آقای ژانگ یی را احمق ترین فرد سال لقب می دهند.

هزینه جراحی پلاستیک عکس جراحی پلاستیک بیوگرافی ویلیام شکسپیر بهترین جراحی پلاستیک
با اینکه عده ای هم معتقدند با وجود این همه جراحی چهره این نویسنده جوان شباهت زیادی به شکسپیر ندارد اما عده ای برخلاف این موضوع این شباهت را بسیار زیاد می دانند و این موضوع را یک ادای احترام واقعی تلقی می کنند و معتقدند این عمل یک فداکاری بزرگ و یک ادای حترام واقعی است و آقای ژانگ یی حق داشته پولش را هر طور که دوست داشته خرج کند.
با این حال باید دید فروش کتاب‌های ژانگ یی چطور خواهد شد و آیا می تواند از هنر شکسپیر نیز به ادبیات خود اضافه کند؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ