خانه و اقامت اکبر عبدی در آلانیای ترکیه خبرساز شد + عکس

2
حضور اکبر عبدی در شهر بندری آلانیای و احتمال اقامت این هنرمند در آلانیا این شهر، بازتاب گسترده در رسانه های ترکیه داشته است.
همسر اکبر عبدی دختر اکبر عبدی خانواده اکبر عبدی بیوگرافی اکبر عبدی
 رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته در این شهر اقامت کند.
 خبرگزاری آناتولی گزارش داد: عبدی که نقش اول را در بیش از ۹۰ فیلم در ایران بازی کرده است گفته است در این شهر زندگی خواهد کرد.
 شبکه خبری ان.تی.وی هم با انتشار خبر گزارش داد: عبدی هنرمندی است که ۳۵ سال در سینمای ایران به عنوان مرد چهره های متفاوت مطرح بوده است.
همسر اکبر عبدی دختر اکبر عبدی خانواده اکبر عبدی بیوگرافی اکبر عبدی
 عبدی ۵۵ ساله گفته است که پروژه هایی در خصوص تهیه فیلم و سریال تلویزیونی در ترکیه داشته و در ماه های آینده فیلم آذری مشهدی عباد را شروع خواهد کرد.
 وی سال ۱۳۶۸ برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. عبدی همچنین برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی امین جشنواره بین المللی فجر برای نقش آفرینی در فیلم «خوابم می آد» ساخته رضا عطاران است .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. خاطره می گوید

    بهترین کمدین و شخصیت ساز سینمای ایران.
    هر جا که هست انشاله سلامت شاد و موفق باشه.

  2. محمد می گوید

    یکی مثل اکبر عبدی تمام عمرشو تو سینمای ایرن با انواع کاراکترهای بیاد موندنی سپری کرده و تمام پس اندازش شده یه خونه تو آلانیای ترکیه … بعد یکی مثل گلزار دخترنما یا چند سال نقش مکمل دخترا و لوس بازی تو سینما هواپیمای شخصی و ماشینی داره که خونه اکبر عبدی پول چهارتا چرخ اونه … خدا لعنت کنه این مافیای کثیفی که همه جای ایرانو اشغال کرده …