اسامی متقاضیان خرید باشگاه استقلال و پرسپولیس

0

رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: مدیرعامل سابق پرسپولیس و صاحب‌امتیاز باشگاه استیل‌آذین برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کردند و شرکت‌های خودروسازی نیز برای خرید استقلال تمایل نشان دادند.

حسن زمانی رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس، گفت: آقایان هدایتی (صاحب‌امتیاز باشگاه استیل‌آذین) و سیاسی (مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس) برای خرید این باشگاه اعلام آمادگی کردند و شرکت‌های خودروسازی نیز نسبت به خرید باشگاه استقلال برنامه‌هایی دارند.

وی افزود: طبق برنامه بناست تا در ۹ اردیبهشت‌ماه سومین مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شود که در این مرحله شرایط جدیدی به نفع خریداران اعمال خواهد شد.

رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس،‌ اظهار داشت: طبق تغییر اعمال شده خریداران تنها ۲۰ درصد از پیش‌پرداخت هزینه باشگاه را پرداخت می‌کنند و مابقی در اقساط ۵ ساله پرداخت خواهد شد که این میزان پیش از این به صورت ۴۰ درصد پیش‌پرداخت و بازپرداخت دو ساله مابقی هزینه‌ها بود.

زمانی همچنین خاطرنشان کرد: خریداران هیچ گونه تعهدی نسبت به بدهی‌های دو باشگاه ندارد و پرداخت بدهی‌ها بر عهده دولت خواهد بود و خریداران تنها برند، ساختمان و ورزشگاه باشگاه را خریداری می‌کنند.

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با قیمت پایه ۲۹۰ میلیارد تومان برای هر باشگاه به مزایده گذاشته شده که پس از دو بار برگزاری مزایده در بهمن و اسفندماه سال گذشته خریداری برای آنها پیدا نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ