جنجال رابطه جنسی یک معلم با ۱۲ هزار زن + عکس

2

«یوهی تاکاشیما» ۶۴ ساله طی ۲۵ سالی که به فیلیپین سفر داشته، با زنانی ببین سن ۱۴ تا ۷۰ سال رابطه جنسی برقرار کرده است. این معلم ۶۴ ساله وقتی در هتلی در مانالیا، پایتخت فیلیپین مشغول ارتکاب جرم و عکس برداری از اعمال خود بود، بازداشت شده است. پلیس تاکنون ۱۴۷۶۰۰ قطعه عکس از محل زندگی این فرد کشف کرده که در بیش از ۴۰۰ آلبوم مختلف نگهداری می شده است. تاکاشیما، اهل یوکوهما، به پلیس گفته ارتکاب جرم را از سال ۱۹۸۸ زمانی که به مدرسه ای ژاپنی در شهر مانالیا انتقال یافت، آغاز کرده است.

فیلم رابطه جنسی فیلم تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی Yuhei Takashima

او تاکید کرده رهایی از معنویات اخلاقی، از فشار سنگینی که روی دوش خود احساس می کرد، کاسته است. طبق گزارش منابع رسمی، یوکوهما بعد از اتمام دوره ۳ ساله انتقال به مانالیا، طی سفرها و تعطیلات مختلف به فیلیپین بازگشته و به اقدامات خود ادامه داده است. یک افسر پلیس ژاپن می گوید: «تاکاشیما از سال ۲۰۱۳ تحت نظر بود و در نهایت در سال ۲۰۱۴ در مانالیا دستگیر شد». سرپرست وزارت آموزش و پرورش یوکوهاما نیز به رسانه ها گفته: «تاکاشیما در سال ۱۹۷۵ به عنوان معلم مشغول به کار شد و بین سال های ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۱ در فیلیپین به سر برد. او همچنین از سال ۲۰۰۸ تا زمان بازنشستگی خود در سال ۲۰۱۱ به عنوان ناظم و مدیر ادامه فعالیت داد».

فیلم رابطه جنسی فیلم تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی Yuhei Takashima

این مقام دولتی تاکید کرد: «اگر این ماجرا حقیقت داشته باشد، بسیار تاسف برانگیز خواهد بود و این اتفاق مسئولین دولتی را مجبور خواهد کرد تا با اعمال قوانینی سخت و جدید، از رخ دادن این گونه رفتارهای ناپسند پیشگیری کنند».

فیلم رابطه جنسی فیلم تجاوز جنسی عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی Yuhei Takashima

Yuhei Takashima Paid 12,000 Women, 13 To 70, For S.x – His Reason: To Relieve Work Stress

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. اميد می گوید

    مرد یعنی این……….

  2. کبی خانم می گوید

    ماشالا