خانه / آخرین اخبار / آیا بانک ها به گدایی افتاده اند؟ /کسر کارمزد پیامک از مشتریان بانک ملی

آیا بانک ها به گدایی افتاده اند؟ /کسر کارمزد پیامک از مشتریان بانک ملی

بانک ملی بزرگترین بانک جهان اسلام در اطلاعیه ای اعلام کرد:

به اطلاع مشتریان ارجمند بانک ملی ایران می رساند:

با عنایت به بهینه سازی سرویس ارسال پیام کوتاه ( ساپتا ) مقرر گردید از ابتدای سال ۱۳۹۴  مبلغ (۰۰۰ر۱۰۰ ریال) به ازای هر حساب فعال به عنوان آبونمان یکساله ، ازحساب مشتریانی که از خدمات سامانه مذکور برخوردار می گردند ،کسر می شود .
لذا از مشتریانی که تمایلی به استفاده از این سامانه ندارند تقاضا می نماید حداکثر تا تاریخ ۵/۲/۱۳۹۴ با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰  نسبت به غیرفعال سازی این سرویس برای شماره حساب/حساب های خود اقدام نمایند.
 مشتریانی که برای تعدادی از حسابهای خود از این سامانه استفاده نموده و تمایل به لغو آن برای برخی از حسابهای خود داشته باشند ، الزاماٌ جهت غیر فعال نمودن سامانه برای حسابهای منتخب خود باید به شعبه مراجعه نمایند.
 در مورد مشتریانی که پس از تاریخ فوق متقاضی استفاده از سرویس پیام کوتاه باشند ، آبونمان سالیانه به صورت سیستمی از حساب ایشان کسر خواهد شد.
 شایان ذکر است کسر آبونمان سال ۱۳۹۴ سامانه ساپتا  از کسانی که از گذشته عضو این سامانه بوده و تمایل به استفاده از این سامانه را از این پس نیز داشته باشند در پایان اردیبهشت ماه صورت گرفته و برای مشتریانی که بعد از این تاریخ ثبت نام کنند در زمان ثبت نام آبونمان یکساله از آنان اخذ خواهد شد.
منبع : تراز

۱ دیدگاه

  1. پول بده..... پول زور بده!!!!!!!

    (0)(0)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*