بازیگر زن ایرانی: عمل جراحی زیبایی نکردم + عکس

2

پرستو صالحی در پست جدید خود نوشت : چند تا سوال هست که تو کامنت ها تکرار میشه خواستم چون فرصت جوابگویی به تک تک دوستان نیست یکجا جواب بدم

١- متاسفانه من و آقای مجید صالحی با هم هیچ نسبت خانوادگی نداریم

همسر پرستو صالحی همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی پرستو صالحی ازدواج بازیگران

٢- من ٩ آبان ١٣۵۶ در تهران به دنیا اومدم بیمارستان شهدای تجریش کنونی

٣-متاسفانه نمی تونم دوستان رو فالو کنم چون شما فکر کنید این تعداد زیاد هر روز پست جدید میگذارند و کنترل صفحه ی خودم از دستم خارج میشه و نظارت سخت درک بفرمایید و عذرم رو بپذیرید ولی کامنت هاتونو با عشق تک به تک می خونم. وی در ادامه نوشت :

۴- من عمل جراحی زیبایی نکردم گونه هم نگذاشتم که اگر می کردم هم باکی از گفتنش نداشتم چون خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره فقط و فقط تزریق ژل در لب داشتم ١٠ سال پیش اونم پشیمونم مثله….

۵-از انتخابات ١٣٨۴ به بعد چند سالی ممنوع کار شدم به علت صحبت هایی که کرده بودم در گردهمایی ولی خدارو شکر این دو سال اخیر کم کم مشغول به کار شدم، بنابراین حضورم در کارهای ضعیف رو بگذارید به حساب وقفه ی طولانی که کار نکردم و قدرته انتخابه کم شده ام باز هم اگه سوالی بود تعارف نکنید بپرسید دوستتون دارم یه عالمه

همسر پرستو صالحی همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی پرستو صالحی ازدواج بازیگران

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد ۹ ابان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.

مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. رها می گوید

    راست میگه از اول که واردکار هنر شد همین شکلی بودد آرایشش تغییر کرده

  2. شیده می گوید

    باز خوبه این انقد وجود داشته که بگه لبمو تزریق کردم نه مث اکثر بازیگرامون که لبشونو تزریق میکنن بعد که ازشون سوال میکنی میگن هیچ جراحی زیبایی نداشتم و خدادادی همین شکلی ام!!