قیمت و مشخصات هواوی (Huawei P8) با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی + عکس

0
خیلی سریع، آرام و بی‌ سر و صدا پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد. همانند انتظار این محصول بدون پیشوند “اسند” معرفی شده و در دو نسخه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

 این پرچم‌دار فوق باریک که ضخامتی در حدود ۶٫۴ میلی متر دارد کاملا از بدنه فلزی ساخته شده که همانند برادران خود زیبا و خوش اندام است. هواوی P8 یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد که از لحاظ کیفیت چندان نسبت به برادران خود تغییر نداشته است. این محصول از پردازنده اختصاصی پدرش با نام HiSilicon Kirin 930 استفاده می‌کند که هشت هسته‌ای است. بر روی این محصول چهار هسته‌ با فرکانس ۲ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز قرار گرفته است. پرچم‌دار جدید کمپانی هواوی ۳ گیگابایت حافظه رم دارد.

مشخصات هواوی P8 قیمت هواوی P8 Huawei price Huawei P8

دوربین اصلی هواوی P8 در بخش پشتی دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته است که می‌تواند برای دوست داران سلفی بسیار خوش آیند باشد. سیستم عامل این محصول نسخه ۵٫۰ از پلتفرم اندروید است و نسخه ۳٫۱ رابط کاربری هواوی نیز با نام EMUI بر روی پرچم‌دار جدید این شرکت جلوه نمایی می‌کند.

مشخصات هواوی P8 قیمت هواوی P8 Huawei price Huawei P8

Huawei P8 price

تامین انرژی این محصول بر عهده باتری ۲۶۸۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده است. هواوی P8 در چهار رنگ سفید، خاکستری، مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

دوربین این اسمارت فون بالا رده با وجود اینکه ۱۳ مگاپیکسلی است اما از یک پردازنده RGBW بهره می‌برد که باعث می‌شود تصاویر با کیفیت و نور بسیار بالایی ثبت شوند.

مشخصات هواوی P8 قیمت هواوی P8 Huawei price Huawei P8

این محصول در ماه مه ۲۰۱۵ با قیمت ۴۹۹ یورو برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۵۹۹ یورو برای مدل ۶۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. گفتنی است که نسخه دو سیمکارته این محصول نیز موجود خواهد بود که در تمامی نسخه‌ها دستگاه از نسل چهارم ارتباطی با نام ۴G پشتیبانی می‌کند.مشخصات هواوی P8 قیمت هواوی P8 Huawei price Huawei P8

مشخصات هواوی P8 قیمت هواوی P8 Huawei price Huawei P8

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ