آرش برهانی و احمد مهرانفر در جشن تولد محسن تنابنده + تصاویر

1
مراسم رونمایی از آنونس و پوستر فیلم گینس به همراه جشن تولد محسن تنابنده در رستوران و سالن کازیوه برگزار شد.
فیلم سینمایی گینس به کارگردانی محسن تنابنده و تهیه کنندگی موسسه تصویر گستر پاسارگاد و سعید ملکان است.

محسن تَنابَنده (متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در دامغان) فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.از ازدواج و یا همسرش هیچ عکس یا خبری منتشر نشده.

او در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد. تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز دریافت کرد.
تنابنده فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.

وی همچنین در روز ششم آبانماه نود و سه انصراف خود را از بازی در فیلم “تله/روباه” به کارگردانی بهروز افخمی و با موضوعیت انرژی هسته ای را اعلام کرد.

همسر محسن تنابنده دانلود فیلم گینس بیوگرافی محسن تنابنده اینستاگرام محسن تنابنده همسر محسن تنابنده دانلود فیلم گینس بیوگرافی محسن تنابنده اینستاگرام محسن تنابنده ۵  همسر محسن تنابنده دانلود فیلم گینس بیوگرافی محسن تنابنده اینستاگرام محسن تنابنده همسر محسن تنابنده دانلود فیلم گینس بیوگرافی محسن تنابنده اینستاگرام محسن تنابنده

همسر محسن تنابنده دانلود فیلم گینس بیوگرافی محسن تنابنده اینستاگرام محسن تنابنده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شيرين دراج می گوید

    سلام چرا وزارت ارشاد یا تریبونهای عمومی مثل تلوزیون و مجلات راجع به صحت و سقم اخباری مثل شایعات پیرامون جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی و ازدواج اقای رامبد و نگار جواهریان ، از ایشان سوال نمیکنند چون هم وظیفه دارند پاسخ بدهند و هم ملت حق دارند واقعیت را بدانند و این یک اتفاق خصوصی نیست . نمیشه که فقط لذت شهرت و محبوبیت رو ببرن باید تاوان و بهای اون رو هم پرداخت کنند.