مقداد نجف نژاد ، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال شد + سوابق

0

رییس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت : استعفای کامران صاحب پناه یکی ازاعضای هیات مدیره این باشگاه امروز (دوشنبه )درنشست این هیات مدیره از عضویت درآن مورد موافقت قرار گرفت و بنده نیز به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدم.

سوابق مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره استقلال بیوگرافی مقداد نجف نژاد اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)
به گزارش ایرنا، مقداد نجف نژاد بعد از پایان جلسه هیات مدیره در جمع خبرنگاران افزود:صمیمیت و حمایت فوق العاده ای بین اعضای هیات مدیره که تنها هدف آنان اعتلای باشگاه استقلال است ، وجود دارد.
نجف نژاد به یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست اشاره کرد وگفت: حمایت هیات مدیره با تمام شرایط و قوت بیشتر از کادر فنی مربیان باشگاه از جمله موضوعات این نشست بود که امیدواریم این فرصت شرایط را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فراهم کند، امری که دور از دسترس نیست.
وی برحمایت باشگاه درچهار بازی پیش روی استقلال از کادر فنی در لیگ برتر تاکید کرد و گفت: البته اوضاع مالی این فصل نسبت به فصل گذشته بهتراست و مشکل جدی نداریم و قرار شد همه ارکان باشگاه در روزهای اخیر برای برطرف کردن مشکلات بسیج شوند.
رییس هیات مدیره جدید این باشگاه از هوداران تشکرکرد وافزود:همچنین پیشکسوتان سرمایه های باشگاه هستند و نظراتی که در راستای اعتلای این تیم است مهم و محترم بشمار می رود.

مقداد نجف‌نژاد (۱۳۴۰ در بابلسر) نماینده چندین دورهٔ مجلس شورای اسلامی و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال است. وی همچنین بدلیل زمین خواری در دادگاه بتاریخ خرداد ۱۳۹۳ محکوم گردیده است.

سوابق مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره استقلال بیوگرافی مقداد نجف نژاد اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)
وی در میان دورهٔ دوم پنجمین دورهٔ مجلس و دوره‌های ششم، هشتم و نهم نمایندهٔ بابلسر، بهنمیر و فریدونکنار بوده‎است. فرماندهی سپاه خودکفایی بابلسر، نوشهر و رامسر در کارنامه او دیده می‌شود. او همچنین مدتی مدیرعاملی باشگاه فوتبال استقلال تهران را برعهده داشت و پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل دیر فرستادن اسامی بازیکنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا استعفا داد. به نوشته روزنامه دنیای اقتصاد، او در دوران مدیریتش در استقلال به حدی بد کار کرده‎ بود که اعضای باشگاه او را با نام کوچکش می‌خواندند. نجف‌نژاد در دوران تصدی محمد علی‌آبادی در سازمان تربیت بدنی، سعی در برکناری وی از طریق مجلس را داشت و در محافل خصوصی گفته بود انتقام «استعفای اجباری»اش از باشگاه استقلال را می‎گیرد.

محکومیت به زمین‌خواری

بر اساس رای شعبه ۱۵ دادگاه تجدید نظر استان مازندران که در تاریخ ۳/۱۸/ ۹۳ صادر شده وی بدلیل فروش زمینی ۸ هکتاری در بلوار ساحلی بابلسر که از بنیاد مستضعفان و جانبازان برای ایجاد کتابخانه، زمین بازی و پارک دریافت شده بود به اشخاص ثالث محکوم شده است. وی بخش عمده‌ای از آن زمین را به بانک ثامن می‌فروشد که در حال حاضر برجی ۲۳ طبقه در آن ساخته شده است. همچنین به استناد نامه فرمانداری شهرستان بابلسر و گزارش سازمان بازرسی کل کشور، مؤسسه‌ای بنام «مؤسسه فرهنگی خانه جوان بابلسر» وجود خارجی ندارد و چنین مؤسسه‌ای موهوم بوده است.

منبع : الف

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ