جلیلی: با رانت‌خواری و اشرافیت حماسه‌ای ایجاد نمی‌شود

0

سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در جریان سفر به ‌استان اصفهان، در مسجد الزهرا خمینی‌شهر‌ بین نماز‌ ظهر و عصر با اشاره به در پیش بودن ماه شعبان، صلوات شعبانیه را مرام‌نامه سیاسی شیعه دانست و گفت: این صلوات راه سیاسی و حرکت مستقیم را نشان می‌دهد که چگونه بر صراط مستقیم حرکت کنیم و دچار انحراف نشویم.

وی ادامه داد: این صلوات به ما می‌گوید به شرطی پیشرفت می‌کنید که به کشتی اهل بیت سوار شوید و بر این باوریم که امروز این کشتی ولایت مطلقه فقیه است. اگر پیشرفتی به سمت تعالی می‌خواهیم، فقط در این کشتی می‌توانیم آن‌را به‌دست آوریم و این مورد را در ۳۴ سال گذشته تجربه کرده‌ایم، ‌البته بعضی از کشورها مانند کوبا در برابر نظام سلطه مقابله کردند اما پیشرفتی نداشتند و در آن کشور گویی که زمان ۵۰ سال است که فریز شده است البته طبیعی است که هر کس به مکاتب مارکسیستی پناه ببرد، فرجامی نخواهد داشت.

جلیلی با بیان اینکه اگر به کشتی ولایت سوار شویم، همه طوفان ها را پشت سرخواهیم گذاشت، اظهار داشت: اما اگر از این کشتی زاویه گرفتیم، غرق خواهیم شد و از ولایت نباید پیشی بگیریم و نه اینکه عقب بمانیم که نمونه اکمل این مورد ۸ سال دفاع مقدس است‌که آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ