مهناز افشار از مردم عذرخواهی کرد

2

مهناز افشار در یادداشتی در اینستاگرامش نوشت:

سلام روزتون بخیر،

دوستان و عزیزان، خودم را موظف به پاسخ سئوالات شما در مورد مجموعه عشق تعطیل نیست میدانم ، اگر تا الان صبر کردم بدلیل این بود که ببینم تصمیم عوامل ، گروه تهیه و کارگردانی چه خواهد بود برای پاسخ درست به شما که پاسخ دقیقی تا الان ندیدم….

همسر مهناز افشار شوهر جدید مهناز افشار اینستاگرام مهناز افشار اینستاگرام بازیگران

کار با بازیگران بسیار حرفه ای و عوامل خوب شروع شد و قرار بود مجموعه خوب و زیبایی شود!!! و من به عنوان اولین تجربه در شبکه خانگی قرارداد زمان همکاری ام از مهرماه تا اسفند ماه و حدود ٢۵ قسمت کار بود و زمان شروع خواستم انصراف بدهم هم بدلیل شروع بارداری که برایم مهمتر از سریال بود و هم نگرانی بابت کیفیت کار ، که گروه تولید خواستند که بمانم .بعد از شروع کار ، متاسفانه ۵ قسمت بیشتر نگرفتند و کار در تاریخ اواسط دی تعطیل شد به چند دلیل ! نداشتن قصه ، تصمیم عوامل تولید و کارگردانی برای دیدن نتیجه این چند قسمت و کم شدن هزینه ها و شاید هم نگرانی بیشتر از من برای دوران بارداری .

پیشنهاد من به پروژه این بود که میتوانید بعد از تعطیلات هم کار کنیم و بصورت واقعی بارداری را وارد قصه بکنیم ،( حتی اگر برای من سخت باشد ) ، کاری که در همه فیلمها و سریالها غیر إیرانی انجام میشود و فرصت خوب برای بازیگر برای بازی واقعی این دوران و فرصت متفاوت برای قصه خواهد شد ، که متاسفانه قبل رسیدن به همه این موارد کار تعطیل شد.

به عنوان یکی از عوامل هیچ کوتاهی از بازیگران در پروژه ندیدم جز نگرانی بابت ساخت ، قصه ، دکور ، تصویر ، صدا و نور ….. کار زمانی کار خوبی میشود که همه دلسوز باشند.

در اینجا به همه عوامل خسته نباشید میگویم به بازیگران محترم و بخصوص عوامل تدارکات که بسیار دلسوزانه زحمت کشیدند . و تصویر برداران محترم ، گروه گریم و همه دوستان در پشت دوربین و گروه کارگردانی و تهیه تولید .

من به عنوان یکی از عوامل ، بعد تعطیل شدن در تاریخ اواسط دی ، حاضر به همکاری برای ادامه و تمدید زمان هم بودم اما افسوس که بیش از هر چیزی خود سازندگان باید دلسوز تَر میبودند …. عذر خواهی من را بابت وقفه در پخش و ضعف در ساخت و مشکلات دیگر بپذیرید  تجربه ای شد برای همه عوامل عشق تعطیل نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. کامران می گوید

    ازش بدم میاد.هر چی سنش بالاتر میره جلف تر و لباس های ..رک تر می پوشه.حتی حالا که بارداره. حیا! نجابت! بکر بودن برای همسر!
    ایشون اسم خانم فاطمه زهرا رو شنیدن که در برابر نابینا هم حجاب داشت.
    این خانم باید بدونه گناه بدحجابی ایشون از دیگران بیشتره چون به نوعی با بازی در سینما متاسفانه ترویج فرهنگ پوشش رو میدن.
    اختلاف سر ازدواجشون با خونواده شوهر فیلمش تونت هست زندگی شخصیش هم مثل پوشش … و در انظارعمومه.
    کاش برای زندگی خصوصیش با این آقازاده حریم قائل بود

    1. شهاب می گوید

      از ی آدم بی ح.. و بی فرهنگ و پولپرست که کمبود محبت داره زیاد توقع نداشته باش.