کشته شدن «بانوی ارتش سوریه» در درگیری با مخالفان اسد + عکس

0
ستاد فرماندهی ارتش سوریه اعلام کرد در درگیری های حومه دمشق، یکی از افسران خود با درجه ستوان دوم که مسئولیت فرماندهی میدانی عملیاتی ارتش را در حومه دمشق بر عهده داشت در درگیری با مخالفان به قتل رسید.
 پایگاه خبری نزدیک به ارتش سوریه در گزارشی هماهنگ اعلام کردند «نادین ونوس» از بلندپایه ترین زنان در ارتش سوریه بود که توانسته بود تا سطح ستوان و فرماندهی نیروهای عملیتی جبهه جنوبی حومه دمشق را کسب کند.
عکس داعش زن سوریه زن سوری دختر سوریه دختر سوری جنایات داعش اخبار داعش
عکسی که نادین از خود در فیس بوک منتشر کرده بود.
او در ذیل عکس نوشته بود: «زیباترین لباسی که به عمرم دیده ام، لباس شریف دفاع از وطن است.»
در رسانه های حامی بشار اسد، از «نادین ونوس» به عنوان «قهرمان ملی» یا «بانوی ارتش جمهوری» یاد می کنند. او در جریان درگیری ها در منطقه «جوبر» ذر حاشیه جنوبی دمشق طی درگیری با ارتش آزاد سوریه کشته شد.
نادین از جوانان روستای علوی نشین «معرین» بود که در سال ۲۰۱۱ با فراخوان دولتی، فرمانده نیروهای بسیج آن روستا را عهده دار شد. بعدها با تشکیل گردان های ویژه بانوان در ارتش، او نیز به دمشق اعزام شد و در ارتش سوریه رشد کرد.
عکس داعش زن سوریه زن سوری دختر سوریه دختر سوری جنایات داعش اخبار داعش
عکسی که ستاد فرماندهی ارتش سوریه به مناسبت اعلام مرگ نادین ونوس منتشر کرده است.
در پیامی که ارتش سوریه به این عنوان منتشر کرده، نوشته است: «نادین یکی از جوانان “شریف” سوریه بود که برای مبارزه با تروریسم و صیانت از میهن و فرهنگ کشورش اسلحه به دست گرفت. او نخستین سوری قهرمانی نیست که در جبهه های جنگ با تروریسم به قتل می رسد؛ بلکه خودش پیشگام این مسیر بود و ده ها شهید دیگر را فرماندهی کرده بود.»
عکس داعش زن سوریه زن سوری دختر سوریه دختر سوری جنایات داعش اخبار داعش
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ